Wat dragen we vandaag deel XII

4 likes

Cross post…

13 likes

Gaaf klokje!

1 like

Kan er geen genoeg van krijgen :star_struck:

26 likes

Genieten van de zon:

17 likes

23 likes

Eindelijk weer terug van full service…, mijn zeer geliefde Oris Big Crown 36 mm uit 1999 :slightly_smiling_face:

Fijne avond gewenst!:+1:

36 likes

17 likes

Leukste moment van de dag:

13 likes

Strapsaturday!!!
:see_no_evil:

1 like

Heerlijke rommelzaterdag hier, beetje werken, beetje bezoek, beetje klussen, lekker koken, flesje wijn, en deze. :sunglasses:

:beers:

27 likes

:angry: :rage::face_with_symbols_over_mouth:

Je hebt geen idee wat dit met me doet. :slight_smile: Prachtig horloge. Niks voor jou. Veel te groot. Verkopen die hap. Aan mij, welteverstaan. :slight_smile:

1 like

10 likes

10 likes

10 likes

10 likes

Onze Orissen zijn toch echt prachtig Harry! Heb je de service door Oris laten doen?

1 like

Hoi Hans,

Ze zijn inderdaad heel mooi.:slightly_smiling_face::ok_hand:

Ik heb de service laten doen door Nico Rijsman in Culemborg (hier welbekend op het HF) . Met hem heb ik al meerdere keren zaken gedaan. Hij levert topwerk en tegen een eerlijke prijs ( goedkoper dan naar Oris sturen) . :+1:

Je moet wel geduld hebben, want hij heeft het heel druk.

2 likes

Dank je wel, ik zal het onthouden voor de toekomst, mooi dat jouw Oris er weer tegen kan!

1 like

Gezien de afstand kan je met hem ook per post de zaak regelen. Je bent je horloge dan 2 a 3 maanden kwijt, maar krijgt hem werkend als nieuw terug. Ook Omega b.v is Nico zeer toevertrouwd. :slightly_smiling_face:

1 like