Proficiat!
Thnx
Afgelopen weken zijn er al te veel binnen gekomen
Jij ook een fijn weekend Hans! Ik draag straks de Bulova CURV, nog eventjes wachten tot ik thuis ben van werk en dan direct om de pols!
āIk kan er niet dichter op want ik heb last van het schroefwater van het groot schipā. Dan hangen ze er 300m achter.
Wat een speciale kast op deze amfibia! Kan je er wat meer over vertellen?
Ik zat net een Mercedes A-Klasse met 220 km/h over de ring Rotterdam blazen
That was not me (not this time).
Eens, volkomen stupide dat brugeen over snelwegen en andere doorgaande wegen open gaan bij elke plezierboot.
Die gasten in de pleziervaart varen voor hun plezier en hebben meer tijd dan mensen onderweg voor hun werk. Het wordt nu in Friesland ook weer drama met al dat water. Al maken ze daar wel steeds meer akwaducten ( Friesche spelling ). De overlast daar is onbegrijpelijk, beroepsvaart heb ik alle respect voor. Niet voor Jan doedel die lekker rond wil varen.
Edit: hoe vind je hem op deze nato?
Dank je wel, ben benieuwd ga straks wel kijken, wel plezier al vast!
Hier mijn kennis die ik heb vermeld in het Russische horloge topic:
Heb contact gehad met degene die de Vostok heeft gemod. Ten aanzien van het bewerken van de kast is het proces als volgt:
Neem een originele en gepolijste kast. De kast wordt handmatig beschilderd met een patroon. Hiervoor wordt een zuurbestendige verf gebruikt. Vervolgens wordt de hele kast afgedicht en geëtst in een zuurbad. De met verf bedekte gebieden worden door het zuur gespaard en wordt dus gepolijst weergegeven. De kast wordt aangetast in die gebieden die niet door de verf bedekt zijn. De kast wordt grondig schoongemaakt en voilà , het resultaat is zoals op de foto. In feite is het dus een uniek stuk omdat de kast met de hand beschilderd wordt.
Prachtig, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Als ik mij niet vergis, is het geweer op @zuluās foto een Colt C7. Dat is een semiautomaat
(Behalve als hij bij het Korps Mariniers of de Luchtmobiele Brigade zit, dan is het misschien een volautomatische C7A1)