Wat dragen we vandaag deel XII

Klopt, heb een schoonbroer bij defensie en m’n pa zat vroeger bij het Garderegiment Grenadiers. Ik vind het toch wel machtig interessant allemaal. Trots op onze jongens en meiden!

De FAL mag niet meer meespelen dacht ik, maar als ik mij niet vergis, was @zulu’s tweede foto de volautomatische FN MAG. Die zal ook nog wel in jouw boekje staan.

2 likes

Als je glaasje er uit springt weet je dat er teveel druk was😉
Ik denk dat je dat zelf in moet schatten, maar laten we eerlijk wezen dat gaat nooit gebeuren, want wie gaat er nu 600 plus meter duiken met zoon horloge.

Roadtrip met @Svennos! :oncoming_automobile:

23 likes

Hier hetzelfde! :blush: Ik was 100 jaar geleden in dienst SLA en schoot ook met de FAL, wel met twee kijkers; één voor 's nachts en één voor overdag. Zeer goed wapen. Ik heb er (helaas) echt gevechtscontact mee meegemaakt, maar hij deed perfect wat hij moest doen. :slightly_smiling_face:

8 likes

Ik ben geen duiker maar volgens mij is geen mens bestand tegen de druk op die diepte…

:+1:

Welk bandje is dit ook alweer?

1 like

16 likes

Klopt, roggen leer.

2 likes

8 likes

Jammer dat je echt gevechtscontact er mee hebt gehad, maar goed dat het dan een goed wapen is :blush:

1 like

Zealande rubber :+1:

1 like

Zeker. Dat leek me een veilige eerste bestemming met onze drie maanden oude dochter. Heerink burgerlijk. Wel een mooi park.

Thnx! Dan moet ik blauw én zwart hebben. Dure grap :joy:

1 like

Zou je zo maar eens gelijk in kunnen hebben.

Volgens google:

1 like

Speedy Saturday!

22 likes

@daffie en voor Monta, het zustermerk van Everest :slight_smile:

:heart_eyes:

15 likes

Ja zijn idd puike modellen van Monta. :+1:

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

28 likes

Fijn weekend gewenst aan alle horloge-junks!

20 likes