Gefeliciteerd met deze schoonheid
Echt een gaaf horloge. Mooi dat die klassieke 262 kHz erop staat. Mooie en subtiele verwijzing.
De kastvorm deed me een beeje denken aan een oude Pulsar die ik in mijn kast hebā¦
Heel veel plezier met je horloge. Echt een stijlvolle blikvanger.
Ps wat voor verpakking zit er bij zoān Bulova?
Oei, dat ziet er leuk uit, zo met geen 3,6,9,12, maar origineel met 20,30,60.
Dankje! Het lijkt dat ik hem al kwijt ben aan mijn vrouw! 
//eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net?//eu1.dh-cdn.net
Zo mooi 

Dankje
misschien dat ik dat wel ga doen (zolang ik het niet letterlijk moet besnuffelen
)
Het is echt heul veel geld, in mijn ogen, voor een rubber bandje maar het ziet er wel supergaaf uit