Wat dragen we vandaag deel XII

Thnx, ben nog steeds in dubio of ik m moet houden of laten gaan. Sunburst is idd aanwezig maar subtiel.

Groeten
Rutger

Bestelt om te passen en uit te proberen, maar dat valt niet tegen lekker licht.


Is wel echt een monster aan de pols en vol gadgets waar je niks aan heb behalve mss de barometer.

10 likes

Poeh, wat een beest man :dizzy_face:
Zal de donderdag wel irl zien :smile::+1:t2:

2 likes

Ehh nee die gaat toch morgen weer terug, is toch niet mijn ding. En ik vind hem te duur.

2 likes

18 likes

Ik doet het wel golfen, met een ‘f’… :wink: en ook gewoon met een automaat om de pols. Gaat prima hoor. Ik scoor veel beter met een Rolex om de pols. :sunglasses: Wist je trouwens dat Rolex én Omega diep geworteld zitten in de golfsport en dat er daardoor dus veel golfers met zo’n ding rondlopen, ja ook tijdens het golfen zelf. Maar goed, dit is al vaak besproken en iedereen vind er het zijne van. Ik dus ook: Gewoon doen! Ook op de motor, gewoon dragen.

Als dat het argument is kun je hem beter in de kluis laten liggen. Stel je nl. eens voor dat je van de trap af lazert… :rofl:

1 like

Aldus de handleiding van mijn Orient Star Classic… Ik rij zelf altijd met een horloge, ziet er gewoon lekker uit bij het stoplicht

2 likes

Zit daar ook een Rolex 3135 uurwerk in? :wink:

1 like


Nog veel oefenen om goede foto’s te maken, maar het is de gedachte om te delen die telt…

23 likes

Prachtig :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

leuke rode accenten

Fijne avond all.:+1:

25 likes

Ah dank voor de info. :+1:
Nou dan maar niet meer met de Rollie on the roll.
Maar euh… die Orient kan ook niet veel hebben… Je mag er niet mee in de vriezer gaan zitten, je mag er niet meer naar de woestijn. Wat zijn dat voor voorwaarden? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Tikje bewerkt! Soort van oude glasplaatfoto. Ahum. :sunglasses:

21 likes

12 likes

Alleen jammer van die wijzers :grimacing::yum:

1 like

Staat je goed :ok_hand:t2::wink:

1 like

Oeps zo laat al . Net klaar met studeren.

13 likes

Kan ik me wat bij voorstellen hoor, daarom zijn de originele wijzers er (uiteraard keurig verpakt) bij om evt weer teruggeplaatst te kunnen worden. :+1:

Er komen trouwens misschien zelfs nog andere wijzers in, liggen al op Schiphol… :sunglasses:

2 likes

Ha ha, en ik ben de 10e!
Wat jammer dat ik niet irl kon zien vandaag.
Doe deze straks maar in het vat.
Dan verzuurt het niet :blush:

1 like