Wat dragen we vandaag deel XII

18 likes

Ga je deze van hem overnemen, Ide?

1 like

Wandertje denkt nog even na over een ruil met cash up voor mijn Archimede. Ik ben hem aan het spammen met plaatjes en reviews. Zeg even dat hij het moet doen. :joy:

I wander if he bites.

2 likes

Hahaha, zou wel leuk zijn, hoe bevalt de Orient Star tot nu toe? @wander zo’n Archimede is echt wat voor jou man, die Orient Star past beter bij Ide. :wink:

2 likes

Erg mooi ding. Een soort iets spannendere SARB033. Ietsje dikker, wat sportiever. Mooi klokje.

2 likes

Nice! :+1: Ik heb een aantal keer Orient gehad, enkel goede ervaringen hier. Ik denk dat @Proenski dat kan beamen.

2 likes

Ik heb een keer een pilotenhorloge van Orient gehad, een Bambino en nog wat dressers. Erg veel horloge voor je geld. Die blauwe Star spookt nog wel eens door mijn hoofd.

Maar dan hoor ik in gedachten @Fate_Amenable_To_Change alweer in mijn oren tetteren dat die power reserve écht niet kan.

8 likes

Jazeker, en de OS zijn zeker een aanrader :wink:

9 likes

Deze zeker? :heart_eyes:

Edit: je was me al voor! :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Zeker en vast.

1 like

Beetje het kenmerk van Orient, maar ze zijn er ook zonder hoor.

2 likes

Is dat jouw bootje Ralph? Ik dacht dat Breitlingdragers meestal in zo’n nepleren fauteuil aan boord van een Bayliner te vinden waren. Met een baco en een zak Pombär. :wink:

4 likes

De avond valt en dan komt de lume mooi uit op deze Orient Ray van mijn zoon.

15 likes

Oei, hoort die boot bij dat horloge? Mooie set.

23 likes

@willemC :wink:

38 likes

Sinds een paar maanden mijn lievelingshorloge … mijn Omega’s en Longines liggen te huilen in de horlogedoos :wink:

12 likes

Vanochtend begonnen met de rosé gouden Bulova Precisionist…

Vanavond naar de Paasavonddienst met de Blumo, blauwe pantalon, lichtblauw shirt met korte mouw, blauwe sokken en schoenen en zelfs blauwe bril! Nette combi… :wink:

23 likes

25 likes

Fijne Pasen allemaal!

45 likes