Wat dragen we vandaag deel XII

Avondwissel

naar de bank binnen :grin:

17 likes

Origineel nieuw glaasje erop…zeer blij mee :blush:

26 likes

20 likes

Gefeliciteerd, da’s wel een heel mooi cadeau, geniet ervan :ok_hand:

Deze natuurlijk :heart_eyes:

28 likes

Vandaag een Seiko 5je om

Vanmiddag lekker een eind getoerd op mijn Solex

Na thuiskomst heb ik een oud horloge gerepareerd met donoronderdelen. Iets meer werk dan ik gedacht had omdat het donoruurwerk kennelijk een keer onder water geweest is terwijl ie daar niet voor geschikt was. De onderdelen die ik nodig had, waren ook aangetast door roest, maar na schoonmaken van de onderdelen en montage, blijkt het horloge heel mooi te lopen.

15 likes

Ondertussen is die er weer af gelukkig :wink:

Vandaag deze Seiko’s terug ontvangen van @Aad57 … De 5 bleek heel vies te zijn… was mij zo snel niet opgevallen :flushed: …maar bleek wel na een foto van voor het badje en na het badje :confounded: …water was zwart daarna…nu weer clean…er bleek een roze afdeksteen voor een juwel los in het uurwerk te liggen…en gelijk een servicebeurt gegeven :+1::grinning:


De LM heeft ook een servicebeurt gekregen en de zwarte(charcoal) Seiko ook…


@Aad57 Super man! Bedankt :+1::grinning:

25 likes

Pronken met andermans veren. De Orient Star van @wander.

21 likes

Nope, via Marktplaats geruild. Leuke deal :slight_smile:

1 like

Yes maar dan de 40km

1 like

18 likes

18 likes

Ga je deze van hem overnemen, Ide?

1 like

Wandertje denkt nog even na over een ruil met cash up voor mijn Archimede. Ik ben hem aan het spammen met plaatjes en reviews. Zeg even dat hij het moet doen. :joy:

I wander if he bites.

2 likes

Hahaha, zou wel leuk zijn, hoe bevalt de Orient Star tot nu toe? @wander zo’n Archimede is echt wat voor jou man, die Orient Star past beter bij Ide. :wink:

2 likes

Erg mooi ding. Een soort iets spannendere SARB033. Ietsje dikker, wat sportiever. Mooi klokje.

2 likes

Nice! :+1: Ik heb een aantal keer Orient gehad, enkel goede ervaringen hier. Ik denk dat @Proenski dat kan beamen.

2 likes

Ik heb een keer een pilotenhorloge van Orient gehad, een Bambino en nog wat dressers. Erg veel horloge voor je geld. Die blauwe Star spookt nog wel eens door mijn hoofd.

Maar dan hoor ik in gedachten @Fate_Amenable_To_Change alweer in mijn oren tetteren dat die power reserve écht niet kan.

8 likes

Jazeker, en de OS zijn zeker een aanrader :wink:

9 likes