Wat dragen we vandaag deel XII

23 likes

19 likes

Hoi Hans,

Wat een prachtige Omega heb je daar gescoord! Van harte gefeliciteerd! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Wat voor een uurwerk zit erin? Handwinder 601?

1 like

Fijne :sun_with_face:e Sumo dag vandaag

Geniet ervan :slight_smile:️

12 likes

19 likes

Straks weer wat anders

16 likes

37 likes

Nog steeds in het zonnige zuiden

26 likes

Dank je wel Harry. Afgelopen donderdag was ik met een (horloge) vriend van mij bij een klein juwelierswinkeltje in Winterswijk en daar lag deze Omega in de etalage voor een heel redelijke prijs. Na overleg 's avonds met mijn vrouw, mocht ik hem vrijdag (samen met haar) ophalen😀.
Er zit inderdaad een caliber 601 in, die erg goed de tijd houdt. Het is niet een model Genève, maar het is een model uit de “International Collection” net als mijn Quartz Omega. De wijzerplaat is opgemaakt en ziet er op het oog heel fraai uit, maar is niet door Omega gedaan. Het uurwerk heeft service gehad en ziet er mooi uit. Het is m’n derde Omega, dus dat gaat wel goed met m’n hobby😀.
Ben er blij mee en het draagt fijn.

5 likes

24 likes

13 likes

Mooi Hans! Hij ziet er inderdaad heel mooi uit en heeft hetzelfde uurwerkje als mijn gouden Omega; dat zijn topuurwerkjes volgens mijn horlogemaker. Geniet ervan met volle teugen. Als ik het iemand gun ben jij het!!:slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Nog steeds hetzelfde horloge hier. Nu op rubber.

22 likes

Lekker weer op rubber

18 likes

Kemmner Flieger :airplane:️
Prettige voortzetting!

18 likes

Rolex Datejust 16013 vandaag! :ok_hand:t2: :heart_eyes:

21 likes

16 likes

voorspelbaar mischien maar vandaag weer deze schoonheid.

19 likes

De IWC.

28 likes

Ja volgens mij heb je dat vrij snel als je gewend bent om grotere horloges te dragen. Maar is denk ik ook een kwestie van wennen. Ik moet er zelf ook aan wennen maar mijn vrouw zegt dat het gewoon normaal staat.

3 likes