Wat dragen we vandaag deel XII

Sorry maar tikkie ouder als de Capri :sunglasses: Had hem nog niet live gezien maar dit is dus een Consul !
Ziet er top uit vind ik!!!

[quote=“Harpoen, post:11541, topic:193799”]
Maar die Ford Capri :heart_eyes:
[/quote]

3 likes

Gefeliciteerd! :confetti_ball::tada::+1:t4:

1 like

Klasse kerel! :ok_hand::ok_hand::+1:. Waanzinnig

1 like

Dank je wel man! :smiley:
Jij hebt/had toch de TH Aquaracer?

F1 Chrono

1 like

Ook mooi :grin::ok_hand:t2:

1 like

De chrono is een quartz. Jouw F1 is calibre 5 automaat.

1 like

Het goedkoopste Ă©chte bronzen horloge (met fatsoenlijk Seiko uurwerk) op de markt, de Invicta Pro Diver 25647. Moet nog steeds een nieuwe foto maken, de patina is er al, maar nog niet zo mooi als ik al elders heb gezien


Hier als voorbeeld (maar dan niet met zo’n lelijke lunette inlay)

KLIK

Weet iemand lunette inlays in de maat: 41mm BD, 32.5mm BD?

7 likes

Ah, een Ford Consul :heart_eyes:

1 like

13 likes

Stroomstoring in Halle?:astonished:

1 like

Nee hoor, nieuwe lichtbron
:grin:

1 like

Avondwissel. Wennen aan 36mm met m’n eerste zwitser van 20 jaar geleden


11 likes

Het kan net, maar komt ook door de langere lugs.

Ja gaat net nog. Gaat me uiteindelijk om een Datejust. Maar die is iets groter gelukkig. Wel een 36mm ook maar lugwidth en lug to lug is iets groter dan dit horloge.

1 like

Indien het een vintage is en een vintage strap dan vind ik het persoonlijk wel gaan maar op staal vind ik het te klein, voor mij zeker met 19,5-20cm pols. Heb een DJ 41 in de bestelling staan

2 likes

Ik ben er nog niet over uit. Ik heb een 18 cm pols dus ik moet hem passen. Maar ik vermoed dat als je hem losjes draagt en het heeft goud dat je er wel mee wegkomt. Zo niet dan houd het op natuurlijk.

Op de eerste foto zie je dat een dergelijke maat voor mij in ieder geval te klein is. Foto 2 is optisch oké maar eigenlijk ook te klein.

Heb ook een nieuwe DJ 36 gepast :scream:, leek net of ik een damesmodel om had :joy:

14 likes

Ik had dezelfde maat pols als jij en dan zou ik het ook niet doen. Ben echter flink wat kilo’s kwijt en ik vind zelfs mijn Colt 44 nu eigenlijk al ietsje te groot. De submariner is perfect met z’n 40mm. Ik durf nu dus wel naar iets kleiner te kijken. Mijn Breitling Seawolf heb ik weggedaan voornamelijk omdat die te groot is geworden voor mij.

1 like

met een vintage leren band is het nog acceptabel :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 like