Wat dragen we vandaag deel XII

Bedankt Hans!

1 like

Inderdaad een en al degelijkheid, maar het is ook een fraai horloge om naar te kijken. Een van mijn muziek leerlingen vroeg me onlangs naar de prijs van mijn SKX, omdat hij het een mooi horloge vond. Mijn antwoord was dat ik met leerlingen liever niet over geld wilde praten. Daarop suggereerde hij dat het horloge zeker veel meer dan €500,00 euro kost. Toen ik hem vertelde dat de prijs die ik had betaald aanmerkelijk minder was, zei hij enthousiast: “Dan begin ik met sparen”:grinning:!

5 likes

Vrije dag hier vandaag dus ik blijf lekker thuis met mijn beater om

9 likes

Na een klus middag, deze weer om

17 likes

Met bananen uit de tuin?

1 like

15 likes

8 likes

Ja inderdaad. We hebben weer een enorme oogst zowel gewone bananen als bakbananen.

1 like

Deze bevalt goed :sunglasses:

21 likes

Buiten en binnen
 Dat geeft weer van die kleine vreugdemomentjes

21 likes

Ik zit toch over de 20 in de collectie en deze behoort tot de horloges waar ik absoluut geen kras op wil maken :wink:

1 like

Vandaag weer iets zonnigs. Past deze keer beter bij het weer
 :sun_with_face:

5 likes

10 likes

Avondwissel, kon het niet weerstaan. Damn wat een schoonheid :heart_eyes:

33 likes

Hehe, goed man! Genieten maar! :smiley::+1:t2:

1 like

Avond wissel :slight_smile:

GS GMT 9F86

26 likes

ja, dat ken ik, :wink: toch vreemd dat de mooiste klokjes van een verzameling toch zo weinig polstijd krijgen :cry::blush:
ik denk dat het een algemeen feit is bij iedereen :thinking:
ik heb in ieder geval ook zo enige klokjes waar ik zuinig op ben :smile:
ik leg ze liever in de “watten” dan op de pols :rofl:
maar daar dienen ze niet voor, dus worden ze gedragen op momenten dat je denkt dat het “veilig” is :sunglasses:

2 likes

Jaloersmakend, lijkt me geweldig als je zelf bananen kan kweken in de tuin. :slight_smile:

Aan de andere kant, dat zonnetje ben ik na een paar weken meestal wel weer beu.

Leuk die ouderwetse klok op de achtergrond.

1 like

Ik hoef er niks voor te doen zowat. Groeit als onkruid. We hebben meestal veel te veel dus we geven een heleboel weg ook. Binnenkort weer mango’s. Al mijn bomen hangen vol bloesem.

Je raakt aan het klimaat gewend. Ik heb het in Nederland vrij snel koud als ik er even ben.

5 likes