Wat dragen we vandaag deel XII

Geweldige aanwinst Rik, van harte gefeliciteerd! :+1:

2 likes

Oeh… Nice!

JeanRichard 1681

21 likes

Ik heb vandaag zin in kip.

18 likes

Even lunchen, met Kevin & Bob… :wink:

18 likes

Ja, valt toch tegen, met 'n iPhone(XS). Je ziet wel dat het echt een soort aanslag is. In de ‘kieren’ van de band zit het niet. Ik vind het wel leuk kleuren bij het tritium. Je moet het verschil tussen staal en witgoud natuurlijk ook wel kunnen zíen (i.p.v. alleen voelen) :wink:

Poetsen kan altijd nog.

(Oudere foto bij daglicht):

21 likes

De zeldzame Ranchero

23 likes
22 likes

Zow arend dat staat mooi die jubilee heb je hem zelf aangepast of eentje gekocht?
Ik ben eraan 't denken om een angus jubilee erop te zetten maar ben bang dat hij te groot uitvalt bij de SARB.

1 like

Via het forum gekocht als universeel.
Toevallig past hij nog best aardig, van het weekend wat bij schaven om het net iets beter te laten passen.

De angus is (op vergelijk foto’s) erg dik.
Past niet helemaal bij een subtiele sarb.

1 like

11 likes


Mijn mooie SARB033 op een Colareb bandje

16 likes

JD Grande seconde quantième

20 likes

Blumy :heart_eyes: Prettige voortzetting!

15 likes

16 likes

1 Mei Sumo dag

Geniet ervan vandaag :blush:

15 likes

De Timex op staal :slight_smile:

En nu met de juiste datum…

15 likes

Yammie, braadworst met knoflook erin gestoken :yum:
Natuurlijk met mijn nieuwe :fire: om! :smiley:

18 likes

Tegenwoordig maakt Rolex het witgoud zo dat het niet meer verkleurd naar geel.
Even de technische (blabal) uitleg vergeten. Komt erop neer dat tegenwoordig witgoud ook echt wit blijft. Maar bij de oudere exemplaren werd een oudere techniek gebruikt waardoor het toch nog wat geel(goud)-achtig kon worden. Niet alleen bij Rolex, maar algemeen bij ouder witgoud.

Kan goed zijn dat het in het echt hard meevalt. Foto’s vertekenen ook ontzettend. Maar zo lijkt het soms net of het een mix van wit en geel is.

Het contrast op de foto is groter dan in het echt. Wit met een champagne gloedje, dat is het. Bij gelegenheid loop ik je winkel wel even binnen :wink: , maar momenteel vooral veel in’t oosten en noorden aan’t werk…

1 like