Wat dragen we vandaag deel XII

Zodra je een secondewijzer ziet zweven van een Spring Drive ben je verkocht, damn wat is dat lekker :drooling_face: :drooling_face:. Je blijft er naar kijken zonder dat je ziet hoe laat het is :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik ben de eerste die de Rolex gekte niet al te serieus wil nemen maar de sub is inderdaad toch wel een horloge die je uiteindelijk als enige zou kunnen hebben. Draagt fantastisch. Past overal bij. Ik vind het beslist het geld waard. Ik wacht nog steeds op de moonwatch en hoop daarmee net zoiets te krijgen. Dan kunnen ze mooi rouleren. Maar als ik 1 horloge zou mogen hebben dan zou het wel de sub zijn ja.

8 likes

Ik vind m ook schitterend :ok_hand:t2: maar zó duur

1 like

True that

Lekker de eerste echte zon van vandaag pakken .

16 likes

19 likes

Goedemorgen

Prettig weekend!

29 likes

Prettig weekend :wave:

15 likes

De eerste hagel net ook al meegepakt :joy:

1 like

Toch ben ik meer gecharmeerd van die nieuwe yachtmaster. Alleen vind ik ergens ook dat ik dan het bijhorende jacht moet hebben, dat wordt wel erg prijzig:slight_smile:

18 likes

17 likes

Het is ook helemaal niet erg om status te waarderen boven afwerking en kwaliteit. Sorry :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

goede morgen HF :slightly_smiling_face:
deze vandaag :slightly_smiling_face:
jullie weten toch waarom? :heart:

goed weekend allemaal :smile:

17 likes

30 likes

6 likes

Dat wellicht ook. Ik sprak laatst een forumgenoot die zowel Rolexen als GS in zijn collectie had en die beweerde dat de afwerking van GS duidelijk beter is. Hij kan het m.i. weten. Overigens heb ik niks tegen Rolex. Ik voel gewoon veel voor GS.

4 likes

25 likes

14 likes

Ik begrijp dat helemaal. Alhoewel ik betwijfel of ik ooit dat budget ga halen (buiten inflatie gerekend), denk ik dat ik misschien toch al snel zou kiezen voor 1 horloge van 4k en 2 van 2k. Of misschien 2x2k en 1 van 1k en 1 van 3k… Naja, je begrijpt me vast, ik zou gaan voor afwisseling.

2 likes