Wat dragen we vandaag deel XII

De SLA021

25 likes

Alle horloges die een stroompje nodig hebben staan weer op dag/datum.

31 likes

:grin::rofl:Ja dat wel, maar is dat ook leuker :thinking:

20 likes

Regelmatig denk ik dat ik wel erg veel tijd aan deze hobby besteed en soms denk “wat als …?” De uren dat ik hier zit of het internet afstruin voor meer horloge plaatjes en informatie … het voelt soms een beetje ongezond :joy:

5 likes

Weet wat je bedoelt, maar we doen er niemand kwaad mee toch!! :grin:

3 likes

14 likes

Deze op zijn nieuwe band overgenomen van @daffie


17 likes

Hier mijn vertrouwde SKX, Ik ben langzaam gek aan t worden wil mijn eerste high end watch kopen en kan niet eens een keuze maken vwb het merk laat staan het model.
De favorieten tot nu toe Seiko, longines, Sinn, Squale, Damasko. Aaaargghhh

15 likes

De Ponto S voor z’n natuurlijke habitat uitgerust. :+1:

26 likes

Blijft toch een lekkere daily beater hoor.

18 likes

Die zou ik doen :innocent:

9 likes

Vrouw en kinderen de deur uit. Lekker de hele dag met mn horloges klooien. Dus maar n ander bandje op deze Edox Bluebird met Nederlandse dag-datum gezet:

20 likes

22 likes

Ik heb er vier jaar naartoe gespaard door steeds te flipperen en beetje te upgraden. Kon hem dus uiteindelijk kopen door mijn collectie grotendeels weg te doen. Nog geen dag spijt van.

4 likes

Met de “beater” de vloer aan het oliën. Dit is er ook een prima horloge voor :smiley::+1:t2:

19 likes

11 likes

Ha echt een gave combi!! Niet deze zo te zien, maar wel een originele bracelet vermoed ik?? :ok_hand: SAM_2545
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/1/2/d/12dc3fe4f00576aaefb9e9bc0d515a11dbe56a68.jpg

11 likes

18 likes

Mooi werk!! Als je vloer te kort komt hoor ik het graag :sunglasses:

1 like