Wat dragen we vandaag deel XII

Na lange tijd zat hij weer eens in de roulatie. De Citizen 72-6150 uit februari 1976. Vanmorgen aangeslingerd en hij loopt nog steeds fantastisch… I :heart: vintage Citizen…

21 likes

In Delft in de regen

21 likes

Beetje kleur op deze mottige donderdag :sunglasses:

13 likes

Inderdaad :+1::yum: …De beroemde 3 sterren Citizen’s :ok_hand: …Degene die jij hebt heb ik ook en was een MP vondst van mij…het was de eerste keer dat ik aan de gang ging met een glaasje poetsen aangezien die helemaaal bekrast was… en zo blij toen hij weer netjes was :yum:

Daarna nog een paar 3 sterren Citizen’s op de kop getikt :+1::smiley:

:arrow_up:️ …Ex van @domega :ok_hand:

19 likes

Vriend, je bent niet te overtreffen. Ik probeer het elke dag maar tot op heden zonder succes… :slightly_smiling_face:

Knalt hij er zo weer even een paar heerlijke horloges in… Vooral die laatste, met Spaanse datum! Heerlijk vakantie-horloge…:kissing_heart:

3 likes

Blij vandaag :yum: …De SPB053 pas gekocht en bleek dat ik net één schakel miste :sweat: …Dankzij de heren @Erikje en @Bas.o deze toch kunnen bemachtigen en nu draagt hij een stuk comfortabeler :+1::blush:

En wat een gave band is dit zeg…lijkt net gunmetal ofzo :yum: …Weet iemand trouwens of je buisjes en staafjes los kan bestellen?

Super bedankt heren @Erikje en @Bas.o :+1::smiley:

27 likes

Daar doe ik niet aan :wink: …ik ben allang blij dat ik niet de enige ben met een Citizen fetisj :ok_hand::blush: …Gave band op de jouwe trouwens :ok_hand: …Origineel Citizen?

1 like

27 likes

Stiekem weer de Junghans

11 likes

Voor mij vandaag deze mooie Superman! :sunglasses:

Fijne avond alvast gewenst! :+1:

23 likes

13 likes

Van harte gefeliciteerd Dennis! :+1::slightly_smiling_face:

27 likes

Schitterend, en dan nog nos ook!

1 like

Ja, originele H-link band. Met gravure van iemand “25 jaar bij de zaak bla bla etc etc”. Gravure is uit 1976… Hoe vet is dat…

2 likes

Cool :grin::+1: …wel Nederlands dan of Japans?

1 like

Deutsch :de:

1 like

Ah… :+1::smiley:

1 like

10 likes

Dank je wel Harrie :blush::+1:t2:

1 like