Na lange tijd zat hij weer eens in de roulatie. De Citizen 72-6150 uit februari 1976. Vanmorgen aangeslingerd en hij loopt nog steeds fantastisch… I vintage Citizen…
Inderdaad …De beroemde 3 sterren Citizen’s
…Degene die jij hebt heb ik ook en was een MP vondst van mij…het was de eerste keer dat ik aan de gang ging met een glaasje poetsen aangezien die helemaaal bekrast was… en zo blij toen hij weer netjes was
Daarna nog een paar 3 sterren Citizen’s op de kop getikt
️ …Ex van @domega
Vriend, je bent niet te overtreffen. Ik probeer het elke dag maar tot op heden zonder succes…
Knalt hij er zo weer even een paar heerlijke horloges in… Vooral die laatste, met Spaanse datum! Heerlijk vakantie-horloge…
Blij vandaag …De SPB053 pas gekocht en bleek dat ik net één schakel miste
…Dankzij de heren @Erikje en @Bas.o deze toch kunnen bemachtigen en nu draagt hij een stuk comfortabeler
En wat een gave band is dit zeg…lijkt net gunmetal ofzo …Weet iemand trouwens of je buisjes en staafjes los kan bestellen?
Daar doe ik niet aan …ik ben allang blij dat ik niet de enige ben met een Citizen fetisj
…Gave band op de jouwe trouwens
…Origineel Citizen?
Van harte gefeliciteerd Dennis!
Schitterend, en dan nog nos ook!
Ja, originele H-link band. Met gravure van iemand “25 jaar bij de zaak bla bla etc etc”. Gravure is uit 1976… Hoe vet is dat…
Cool …wel Nederlands dan of Japans?
Deutsch
Ah…
Dank je wel Harrie