Haha, deze was mijn eerste luxe horloge, de Unomatik! Lang, lang geleden … Enorm op afgeschreven, slechte investering als je regelmatig flipt …
Niet zo meer in Meistersinger geïnteresseerd … alhoewel … Deze zag ik laatst … wel tof!
Haha, deze was mijn eerste luxe horloge, de Unomatik! Lang, lang geleden … Enorm op afgeschreven, slechte investering als je regelmatig flipt …
Niet zo meer in Meistersinger geïnteresseerd … alhoewel … Deze zag ik laatst … wel tof!
Was het maar waar
De Lunascope is een erg fraai ontwerp en Unimatik met geblauwde wijzer mag er ook zeker zijn.
De dagen dat ik graag een MeisterSinger om deed, liggen inmiddels een beetje achter me merk ik.
Ik ga ook zeker toeleggen op mijn Meistersinger. Moet ik hem wel eerst verkocht krijgen.
Dat wordt wss inruilen op wat nieuws.
zit er nou een victorinox in dat horloge?
️
Wat was het avontuur? Hapje eten bij je schoonouders?
Net genoeg om de schroefdraad te vullen. Hoeft er niet van af te druipen.
Prachtig
Ja hoor geen probleem .Hier nog een kiekje van afgelopen vrijdag in de Oosterschelde.
Gemaakt met de camera die op de foto staat. Is onder de Zeelandbrug aan de kant van Zierikzee . Op de foto staat een Sepia ,die komen hier ieder jaar naar toe om hun eieren af te zetten en dan te sterven.
De Sumo neem ik meestal mee als tweede tijd als de duikcomputer het zou begeven.
Verder nog een MM300 liggen ,maar daar duik ik niet mee.
Gaaf hoor!
Zou ook graag willen duiken. Misschien maar eens lessen gaan nemen
Zou ik zeker doen .Is ook heel goed te combineren met de horloge hobby.