Wat dragen we vandaag deel XII

Het horloge is van het merk Balticus, een Poolse microbrand had er ook nooit van gehoord haha! Wat ik erg gaaf vond is de wijzerplaat! ( zitten kleine glinsterende sterretjes in ) :grin:

1 like

Ah…maar had je ook iets nieuw gekocht de laatste tijd?

Fijne avond allemaal!

13 likes

De Sinn op de wahn-Sinnige stofmagneet silicone strap

12 likes

28 likes

Dat siliconen is gemaakt van Merkel’s afgedankte borstimplantaten heb ik gehoord.

5 likes

Stoffig typje dan die Merkel…

4 likes

:joy: :ok_hand: :ok_hand: :clap: Ik ga stuk hier.

1 like

Doen.

1 like

Rubber er even af, leer er aan, datum foutief, alleen vanavond.

8 likes

Wow, vlijmscherp horloge Sat…

Thanks, ooit voor mijn moeder gekocht :slightly_frowning_face: is nu weer in mijn bezit. Ik koester het wel en draag het af en toe!

1 like

De ondergang van Duitsland

2 likes

Sport en sauna met de Orient Ray (met mod)

8 likes

Die stalen band past er perfect bij

1 like

nee hoor alleen maar wat goedkope vervangers van wat er hier uit ging of gaat Nils -
Methode van wat makkelijk verkoopt dat mag weg, en wat niemand wil hebben houd ik lekker: loopt meestal minstens zo goed en straalt behalve het merk ook top uit, toch?
:innocent:

En ik ben een beetje geswitched naar vintage pick-ups, nemen wel behoorlijk veel ruimte in maar ook weer niet zo´n vreselijk vluchtige hobby…

16 likes

“Der Untergang” :joy:

1 like

Zekers :ok_hand:

Wat bedoel je…goedkopere segment?

Nope…50´er & 60´er jaren platenspelers met ingebouwd versterkertje & luidsprekertje, meestal koffermodellen… Staat er één op de achtergrond bij de Tissot seastar

1 like

Lekker lui op het bankske met de Rolex datejust 41mm. Ook zij heeft soms rust en aandacht nodig :heart_eyes:

6 likes