Wat dragen we vandaag deel XII

Rubber er even af, leer er aan, datum foutief, alleen vanavond.

8 likes

Wow, vlijmscherp horloge Sat…

Thanks, ooit voor mijn moeder gekocht :slightly_frowning_face: is nu weer in mijn bezit. Ik koester het wel en draag het af en toe!

1 like

De ondergang van Duitsland

2 likes

Sport en sauna met de Orient Ray (met mod)

8 likes

Die stalen band past er perfect bij

1 like

nee hoor alleen maar wat goedkope vervangers van wat er hier uit ging of gaat Nils -
Methode van wat makkelijk verkoopt dat mag weg, en wat niemand wil hebben houd ik lekker: loopt meestal minstens zo goed en straalt behalve het merk ook top uit, toch?
:innocent:

En ik ben een beetje geswitched naar vintage pick-ups, nemen wel behoorlijk veel ruimte in maar ook weer niet zo´n vreselijk vluchtige hobby…

16 likes

“Der Untergang” :joy:

1 like

Zekers :ok_hand:

Wat bedoel je…goedkopere segment?

Nope…50´er & 60´er jaren platenspelers met ingebouwd versterkertje & luidsprekertje, meestal koffermodellen… Staat er één op de achtergrond bij de Tissot seastar

1 like

Lekker lui op het bankske met de Rolex datejust 41mm. Ook zij heeft soms rust en aandacht nodig :heart_eyes:

6 likes

Avondwissel naar de Enicar Ultrasonic van 1964.

16 likes

Oh :flushed: …hahaha…ik dacht dat je het over makkelijke vintage horloges had :joy: (weet ook niet wat dat zou
inhouden) …maar gaaf hoor! Hebben ze ook een forum daarvoor?

2 likes

Zo. De sd4k en iets met chroma vandaag :sunglasses:

:beers:

18 likes

Groeten
Rutger

6 likes

geen idee of er een forum is, zal best wel…- eerst wilde ik alleen maar een paar plaatjes draaien, en van één Philips werden het plotseling nog een paar - net als vintage horloges met af en toe wat probleempjes dus…:roll_eyes: Gewoon avonturieren wat je zo hier en daar tegen komt, soms pech soms iets bijzonders. Gisteren deze hele oude Garrard, blij mee!!

4 likes

Ziet er inderdaad prima en apart uit. Hoe moet ik deze inschalen kwa afwerking etc ??

Prijs is redelijk volgens mij als ik het zo zie…

1 like

NA Pryngeps!!
Net binnen, bandje is klein, dus even een leren bandje pas maken!!
Mm, wel klein met de 36/37 mm…
Seconden, minuten, uren, datum, dag en maand:

7 likes

18 likes

Zeer gaaf :ok_hand: …Ik heb nog ergens op zolder een platenspeler van Philips liggen van de jaren 90…en ook veel singeltjes en LP’s …Heb jij nog veel vinyl?

1 like