Wat dragen we vandaag deel XII

Geweldige daily wearer #TGIF

21 likes

Het merk waar het voor mij in de jaren 80 / 2havo allemaal mee begon qua horloges, ik heb ze bijna allemaal nog, waaronder deze uit de jaren 90.

Gr. Marc

12 likes

We kunnen misschien eens afspreken? Dan kan je mij leren om een mooie foto te maken van een horloge van mij op jouw pols?

1 like

Prettige vrijdag

19 likes

Met dank aan @Mako

13 likes

Afwerking etc is prima! Komt ook in een mooie doos met extra lederen bandje. De prijs kwaliteits verhouding is inderdaad top :grin:

1 like

20 likes

Een dagje op een NATO. Lederen Hirsch is onderweg.

27 likes

Zoom-in @ Black Bay Black

22 likes

Super bedankt voor de info. Ik ga hem eens in de gaten houden en wie weet…

1 like

Nog een paar maandjes wachten en we kunnen weer met jouw vrouw gaan zwemmen in Urk. Kan de Squale weer te water worden gelaten. :wink:

1 like

Vandaag mag ik 26 kaarsen uitblazen! En dat betekent cadeautjes. Ik had voor mijn verjaardag iets vervroegd een SARB033 gekocht. Maarja, mevrouw Dangermouse wilde ook bijdragen aan de hobby… Het resultaat is dat ik een watchwinder heb gekregen voor mijn verjaardag! :cake:

Je weet wat ze zeggen; happy wife, happy life :wink:

Prettig weekend alvast iedereen!

De IWC is zo nep als ze maar komen. Het is een cadeau geweest van mijn ouders. Emotionele waarde dit dat.

12 likes

Gisteravond de foto’s onder de lamp gemaakt, vandaag dezelfde klok weer omgegespt… Zouden jullie ook doen… Toch?

14 likes

Neen. Altijd nieuwe foto’s Frank. Altijd. :upside_down_face:

1 like

Komt ie
Gelukkig zie je geen tegeltjes :smile:

10 likes

Chase-durer, air assault team voor vandaag.

12 likes

23 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag!

1 like

My classic seiko

11 likes

Deze kun je rustig een week dragen😀, mooie Omega!

1 like