Wat dragen we vandaag deel XII

Je horloge is groter dan je voeten!

1 like

23 likes

En mooier.

Ajax-liefhebbers hebben de halve finale CL en wij sparta-liefhebbers hebben de finale van de nacompetitie. Maar de spanning is even groot…:sweat:

1 like

Sarb033 mit Hund und Gras

17 likes

Altijd al zo’n vintage digitale Seiko willen hebben…

19 likes

Dat noemen ze anders; kinderwagen zeulen, alle winkels af met je vrouw om te eindigen weer in de eerste die je vandaag bezocht hebt, met een strak gezicht antwoord geven op de bekende vraag ā€œheb ik hierin niet eenā€¦ā€.
Maar veel plezier hoor! We zijn eigenlijk jaloers

Twee heel verschillende horloges. Beide heel aantrekkelijk. Speedy meer toolish. El primero iets meer dressy. De El Primero lijkt iets groter te dragen maar t’is maar marginaal. Als je de speedy kan hebben dan kan je de El Primero ook hebben. Qua afwerking wint de El Primero ook met 2 tiende van een punt. Ook dat vind ik marginaal.
Ik draag normaal alleen horloges op staal. Dus wat me nu opvalt met deze op leer is dat het veel lichter is.

1 like

Vandaag in en om huis…

22 likes

Even moeten wennen aan het formaatje, maar wat een lekker klokje is dit zeg…

9 likes

Vanavond lezing geven in Almere over timekeeping en horloges: historie, techniek, en een aantal astronomische complicaties.

De Alpinist daarbij om de pols:

Nog wat ongeregeld in de travel pouch:

Het astrolabium mag ook mee.

24 likes

Mooie combinatie :+1:

1 like

Tnx. Het is een bandje van @Ko-Banden.

1 like

Precies de goeie kleur.
Wat is het toch fijn om zo’n vakman op het forum te hebben.

1 like

Nice

15 likes

Net nog 2 NA’s mogen ontvangen van Watchgecko
Gelijk ff gewisseld

14 likes

26 likes

Mijn nieuwe aanwinst!

27 likes

Even iets betere foto’s :stuck_out_tongue_winking_eye:. Damn wat is dit een kanjer! Klik op de foto’s voor een scherper beeld

image

28 likes

Helemaal mee eens!!

1 like