Wat dragen we vandaag deel XII

vulcan

2 likes

Precies, maar binnenkort zijn er weer verkiezingen, afrekenen met die vele leugens, maar vergeet die uit het verleden ook niet: Tijdelijk dubbeltje van Den Uyl, kwartje van Kok, de TIJDELIJKE verhoging van 19 naar 21% BTW totdat de economie weer goed zou draaien
 Maar goed we zitten hier voor de horloges en die van mij is die uit het land van de lage “sales tax”, de SKXA35 op de retro-razor van Rob

8 likes

19 likes

Beter :ok_hand::smiley:

1 like

Ik ook een tijdje geleden die ‘diepte’ opgezocht :joy::joy::joy: 
was eigenlijk de eerste keer voor mij een horloge aan in het water
ik heb hem nog op de bodem gelegd en opgedoken :grin::joy:

Had ik nou de schroefkroon wel dicht gedaan :thinking::joy:

11 likes

Je hebt gelijk Nils, behoorlijk zelfs. :smile::+1:

1 like

Ajam Pedis maken voor morgen, Vostok Amphibia mag nog een dagje om!

9 likes

Uiteindelijk zijn ze daar toch ook voor.
Met m’n andere horloges ga ik bijna nooit het water in, maar met die Invicta

Die is er gewoon voor gemaakt en dat ding is ook niet stuk te krijgen. Een ander groot voordeel is dat je met zo’n klomp staal om je pols meteen naar de bodem zinkt :joy::joy:

1 like

Ik vind deze ‘dressy’ duiker helemaal af :ok_hand::smiley:

1 like

Hahahaha :+1::joy:

1 like

Scheelt weer 1 kg lood.

En om vragen voor te zijn, ja c’est moi :joy:

9 likes

Zeer coole foto :ok_hand::smiley:

Op La Palma. Canarische eilanden.

1 like

Oh dan was het niet ‘cool’ maar lekker warm waarschijnlijk :+1::grin:

1 like

Tja, ik geniet nu eenmaal meer van mechanische uurwerken.

Ik vind mechanisch en quartz allebei zo z’n voordelen en nadelen hebben, maar ik kan genieten van beiden, net als @SybrenAnne.

2 likes

Dit blijft toch één van de mooiste uurwerkjes. Zelfs Kari Voutilainen was erg onder de indruk van het uurwerk. Wellicht een keer het bandje andersom monteren. :wink:

Een enkele quote en zo zijn er nog een paar.

“Come and take a look at this” Kari called out to one of his watchmakers once he took the caliber out of the case and took the dial off. “Nice huh?” If this isn’t a compliment from a watchmaker known for his superlative finish then I don’t know what is!

“The Geneva waves are very well done, often the end of the stroke is less than satisfactory but here they are perfect. I particularly like the interior angles which are seen less and less and I’m impressed that Vacheron Constantin uses this method since it is quite a difficult finish execution. The interior angles are a bit too inward but it shows that they are made by hand."

17 likes

Werk weekend voor de boeg :disappointed:

16 likes
23 likes