Precies, maar binnenkort zijn er weer verkiezingen, afrekenen met die vele leugens, maar vergeet die uit het verleden ook niet: Tijdelijk dubbeltje van Den Uyl, kwartje van Kok, de TIJDELIJKE verhoging van 19 naar 21% BTW totdat de economie weer goed zou draaien⊠Maar goed we zitten hier voor de horloges en die van mij is die uit het land van de lage âsales taxâ, de SKXA35 op de retro-razor van RobâŠ
Beter 

Ik ook een tijdje geleden die âdiepteâ opgezocht 

âŠwas eigenlijk de eerste keer voor mij een horloge aan in het waterâŠik heb hem nog op de bodem gelegd en opgedoken 

Had ik nou de schroefkroon wel dicht gedaan 

Je hebt gelijk Nils, behoorlijk zelfs. 

Uiteindelijk zijn ze daar toch ook voor.
Met mân andere horloges ga ik bijna nooit het water in, maar met die InvictaâŠ
Die is er gewoon voor gemaakt en dat ding is ook niet stuk te krijgen. Een ander groot voordeel is dat je met zoân klomp staal om je pols meteen naar de bodem zinkt 

Ik vind deze âdressyâ duiker helemaal af 

Hahahaha 

Zeer coole foto 

Op La Palma. Canarische eilanden.
Oh dan was het niet âcoolâ maar lekker warm waarschijnlijk 

âŠ
Tja, ik geniet nu eenmaal meer van mechanische uurwerken.
Ik vind mechanisch en quartz allebei zo zân voordelen en nadelen hebben, maar ik kan genieten van beiden, net als @SybrenAnne.
Dit blijft toch één van de mooiste uurwerkjes. Zelfs Kari Voutilainen was erg onder de indruk van het uurwerk. Wellicht een keer het bandje andersom monteren. 
Een enkele quote en zo zijn er nog een paar.
âCome and take a look at thisâ Kari called out to one of his watchmakers once he took the caliber out of the case and took the dial off. âNice huh?â If this isnât a compliment from a watchmaker known for his superlative finish then I donât know what is!
âThe Geneva waves are very well done, often the end of the stroke is less than satisfactory but here they are perfect. I particularly like the interior angles which are seen less and less and Iâm impressed that Vacheron Constantin uses this method since it is quite a difficult finish execution. The interior angles are a bit too inward but it shows that they are made by hand."