Jij hebt toch een DA? Dat gaat sowieso niet passen…
Ooops
MMmoaah zover is het nog lang niet, staat op de planning maar dat zeg ik bij horlogeprojectjes ook altijd…
Als ik achter de geraniums moet gaan zitten lijken dat wel leuke klusjes - voorlopig vind ik huis-, auto- & fietsen onderhoud al tijdrovend genoeg (ook meestal behoorlijk vintage, dus…) - Voorlopig stal ik ze boven op de boekenkasten
Snaren voor je platenspeler kun je volgens mij overigens online ongeveer net zo eenvoudig scoren als horloge onderdelen - kwestie van googlen vlg mij!
Ik kan het toch niet laten om deze “klatser” te posten.
Met deze “klok” ga ik altijd zwemmen. Net terug uit de diepte van de wateren van Center Parcs
…en ja, ik gebruik gewoon lekker de synoniemen die bij dit horloge horen!!!
Hahahahaha! Geweldig Captain! “It’s life Jim, but not as we know it…”
Precies, maar binnenkort zijn er weer verkiezingen, afrekenen met die vele leugens, maar vergeet die uit het verleden ook niet: Tijdelijk dubbeltje van Den Uyl, kwartje van Kok, de TIJDELIJKE verhoging van 19 naar 21% BTW totdat de economie weer goed zou draaien… Maar goed we zitten hier voor de horloges en die van mij is die uit het land van de lage “sales tax”, de SKXA35 op de retro-razor van Rob…
Beter
Ik ook een tijdje geleden die ‘diepte’ opgezocht …was eigenlijk de eerste keer voor mij een horloge aan in het water…ik heb hem nog op de bodem gelegd en opgedoken
Had ik nou de schroefkroon wel dicht gedaan
Je hebt gelijk Nils, behoorlijk zelfs.
Uiteindelijk zijn ze daar toch ook voor.
Met m’n andere horloges ga ik bijna nooit het water in, maar met die Invicta…
Die is er gewoon voor gemaakt en dat ding is ook niet stuk te krijgen. Een ander groot voordeel is dat je met zo’n klomp staal om je pols meteen naar de bodem zinkt
Ik vind deze ‘dressy’ duiker helemaal af
Hahahaha