Oh maar een Carrera komt er zeker. Maar deze die jij hebt is qua kleurstelling teveel overlap met de Zenith. Ik zou dan voor deze gaan denk ik…
Haha, dan kan hij lang zoeken! Volgende week zal ik wel vragen welk merk horloge z’n vader draagt (heb nog wel een Seiko boekje over😀).
bijna avond
gestopt met klussen,
dus een wissel voor vanavond
deze voelt lekker op de pols
tot morgen dan?
bij leven en welzijn
Colman?
Ah je hebt hem…
En dan alleen vandaag, morgen een nieuwe post van zijn collectie in het topic “jouw collectie in 1 foto” en over twee/drie dagen nog een keer…
Moet wel gezegd worden, kennelijk ben je dan blij met je collectie en/of horloge waar je uiteraard best trots op mag zijn.
Kan die snowflake van jou wel tegen die hoge temperaturen van vandaag?
Ik heb een koelbox hier staan,…breng hem maar even
Omdat m’n meisje de SKX heeft ingepikt (direct nadat ik deze van een Angus jub had voorzien)
Maar even weer deze groene klatser om de pols.
Ook lekker…
Die Snowflake blijft ijskoud
NA…duurde even maar echt een prachtige kleur
Citizen had besloten toen de kwarts revolutie bezig was om alleen het 8200 uurwerk(automaat) te maken en zoals bekent zijn dit de 21 jewels varianten die in heel veel horloges verschenen zoals de Eagle 7… In het begin zijn er ook 17 jewels gemaakt die nu vrij zeldzaam zijn…blij mee
Wat gaat nou beter samen dan Deutsche Gründlichkeit en een goedkope Gucci look-a-like nato band?
spoiler: A L L E S