Wat dragen we vandaag deel XII

Jij ook een fijn weekend Harry, prachtig die Eterna van jou, ik houd wel van die stijl van zo’n vijftig jaar of meer geleden.

1 like

Octo

14 likes

Reken maar dat het ze zal bijblijven, dit soort dingen spreken evht tot de verbeelinh als jong bent.

Het ‘mooiste’ dat we ooit vonden was een rookhandgranaat, van het parachutespringen. Sowieso mooi als ze dat deden: die helikopters landden dan steeds op de hei en dan kon je er even een kijkje in nemen…heel gaaf! :star_struck::star_struck:

2 likes

13 likes

Ik had een middagwissel gepland, maar dat duurt me veel te lang. Ochtendwissel:

28 likes

Morning!

23 likes

Dank je wel Hans! :blush: Net als ik Hans… omdat wij beiden uit die tijd komen denkelijk. Geeft nostalgische gevoelens, good memories… :wink::+1: Overigens is deze Eterna uit 1992, dus pas net vintage te noemen. Maar hij heeft wel bijna exact dat vroege model en ook deze wordt inmiddels al een tijd niet meer gemaakt. Hij is in die zin wel authentiek, maar ‘pas’ 27 jaar oud… :blush:

2 likes

27 likes

Gr. Marc

19 likes

Hoi Willem-Jan, dank je wel! :blush: :+1: Het vakantiegeld is nu wel echt helemaal op hoor… :sweat_smile:
Goed weekend! :slightly_smiling_face:

1 like

Goedemorgen en een fijn weekend!

Tool watch in de tuin vanochtend :grin:

21 likes

Gewoon in de zon, prachtig die subtiele sunburst. Los van dat best lekker veelzijdig.

17 likes

14 likes

Een lekkere koffie in het zonnetje…

9 likes

Say what??

2 likes

Prachtig, zo’n herinneringen :+1:t2:
Het is mooi weer @wilfox en er zal vast wel nog wat liggen :smile:

2 likes

Ff een ‘cool down’ Harry? Je hebt inderdaad flink ingekocht. Maar alle mooie aanwinsten :star_struck::ok_hand:

1 like

Hiermee t zonnige weekend in

29 likes

11 likes

Iets beter bij dit model passend bandje gevonden van een Casio, maar nog steeds op zoek naar een originele Seiko band.

19 likes