Wat dragen we vandaag deel XII

Hmm, zojuist de Easy-link maar even “open geklapt” voor wat extra bandlengte.

Vanochtend had ik de GMT 16710 om waarbij ik al aan zag komen dat die band gedurende de middag (ook) zou gaan “klemmen”. Met dit weer had ik geen zin in het p…len met een pushpin in een sluiting dus begin van de middag alvast gewisseld naar de Batman.

19 likes

lekker weer de NY0040 om de pols.

13 likes

of toch deze… oei keuze stress.

26 likes

giphy

26 likes

Mooie bracelet heeft chr ward.
Ik heb hem erbij, maar denk elke keer weer dat leer beter bij deze vintage uitvoering thuis hoort.
Moet gewoon eens paar dagen staal uitproberen, zonde om er niks mee te doen. Te mooi staal ervoor.

2 likes

33 likes

Zeker een mooie bracelet maar deze is wel volledig brushed en die van jou heeft polished center links. Ook mooi want ik heb hem ook gehad in dezelfde uitvoering. Wel in 38mm maar ook de vintage.

Persoonlijk ben ik meer te spreken over de nieuwe versie, de oude was al mooi. Maar de kleine aanpassingen die ze hebben gedaan aan de kast en de band vind ik wel +1.

En op staal ook lekker hoor, zeker met de verstelling heb je altijd een comfortabel dragende band.

3 likes

Fijne avond :sunglasses:

18 likes

Lekker

1 like

Lekker zomers :sun_with_face:

15 likes

Geen Polar expl II nodig met dit weer

29 likes

Met een ander bandje met dank aan MelleD

groetjes Lenno

19 likes

28 likes

Lekker weekend hoor!

28 likes

:sunny: :canoe: :beers:

31 likes

hoi,
ben ik gaan :biking_man:,
en wat kom ik tegen?:thinking:
een :giraffe: kijk dan :arrow_down_small:

mijn horloge komt hier slecht uit :frowning_face:
ga nu ff kijken welke wissel ik wil doen :face_with_monocle:
tot straks??

18 likes

Heerlijk weer, bbq aan! :sunglasses::+1:

21 likes

Op pad vandaag :sunglasses:

16 likes

En nog 1 omdat het kan. Sorry jongens, ik ben gewoon blij. :sunglasses::sun_with_face:

24 likes

Och, als je geen hoogtevrees hebt, kun je altijd nog over de hoofden lopen…:roll_eyes: Maar erg gezellig, dat wel. :smiley::+1:

4 likes