Wat dragen we vandaag deel XII

17 likes

//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net

Lekker stukje fietsen :sunglasses:

16 likes

22 likes

Lekker naar het strand en de zee in geweest dus bij thuiskomst even een zoetwater badje.

26 likes

Enicar Ultrasonic van 1964.

22 likes

Met deze 20-jarige beater net nog gezwommenšŸ‘

18 likes

Tot nu toe nog steeds water dicht.

13 likes

Even snel een Hirsch Duke gekocht om te kijken of ik 250 aan een groene Camille Fournet croco uit wil geven.

Ik denk het wel, dit is cool. Ik ben aangestoken door @Tompj en zijn klassieke stijl.

22 likes

11 likes

Gaaf hoor, dat groen.

1 like

Intramatic.
Alleen geen foto van vandaag.

23 likes

breitling avenger skyland uit 2013. Deze week aangeschaft.

10 likes

Ciao tutti!

13 likes

Eens en eens. Maar ik ga nu eerst een solid 18k Rolex gesp scoren, zonder is het ook maar half werk. Het stoort mij mateloos in ieder geval, zo’n ā€œgoudenā€ Hirsch gespje.

1 like

Waar ben jij? Neem aan Italie…, ziet er fraai uit!

Altijd spijt gehad van de verkoop van m’n jumbo 30T2 met centrale seconde. En vind dan maar eens een jumbo die helemaal authentiek is, patina naar je smaak heeft en die je kunt of wilt betalen.

Gelukkig was horlogevriendje @JMN bereid om hem me terug te gunnen :facepunch:t2:

Fijne zondag.

Gr. Roel

19 likes

Lekkâh

25 likes

Dank je wel! :beers: :+1:

1 like

Blijft cool! :+1:t2::rocket::grin:

1 like