//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net
Even snel een Hirsch Duke gekocht om te kijken of ik 250 aan een groene Camille Fournet croco uit wil geven.
Ik denk het wel, dit is cool. Ik ben aangestoken door @Tompj en zijn klassieke stijl.
Gaaf hoor, dat groen.
Eens en eens. Maar ik ga nu eerst een solid 18k Rolex gesp scoren, zonder is het ook maar half werk. Het stoort mij mateloos in ieder geval, zoān āgoudenā Hirsch gespje.
Waar ben jij? Neem aan Italieā¦, ziet er fraai uit!
Altijd spijt gehad van de verkoop van mān jumbo 30T2 met centrale seconde. En vind dan maar eens een jumbo die helemaal authentiek is, patina naar je smaak heeft en die je kunt of wilt betalen.
Gelukkig was horlogevriendje @JMN bereid om hem me terug te gunnen
Fijne zondag.
Gr. Roel
Dank je wel!
Blijft cool!