Fijne zaterdag avond allen!
Het wokgerecht lag direct weer op mijn bord
De vijfjes marathon weer even verlengen, nu met een zgn tv-model.
Net als mijn meeste eerder geposte Seiko’s 5 uit de vroege 70’er jaren
DDR Techniek… wat een mateloze onzin. Kennelijk heb je je er nooit in verdiept. Lange & Sohne ( de buren) zal dat dan ook wel zijn en nog pakweg 6 producenten van naam.
Hele fijne combi, maar dan kun je het misschien ook nog optimaal maken met doublé accenten in de bracelet als match met markers en wijzers?
Grappig, dat double was me niet opgevallen.
Het is de licht inval denk ik.
Nog even goed gekeken met een lamp er op en dan zie ik alleen zilverkleurige indices en wijzers.
Verrassende n.a
Ga je een verdiepen in de geschiedenis van GUB Glashütte en Ruhla.
Ben toevallig meerdere malen in het museum geweest in Glashuette. De huidige GO en L&S hebben niets maar dan ook niets met de DDR kwaliteit van vroeger te maken. Heeft niets met wijsheid en jaren te maken, maar gewoon verdiepen in hoe de situatie nu ( en al jaren) is.
Heb je niet goed opgelet,de technologie werd namelijk verplaatst naar de USSR en westerse techniek was niet toegankelijk.
Daarom knap dat ze met DDR technologie nog zulke uurwerken konden bouwen,in diezelfde periode bouwden ze in de DDR ook Trabantjes van papier maché
DDR was overigens tot 1990,mijn horloge is uit 1978 dus vol in de DDR tijd.
Huidige tijd heeft er niets mee te maken hoewel Oost Duitsland nig altijd behoorlijk achterloopt op het westen.
Wie heeft de langste?
Ikke
1e reactie aangepast,was niet zo netjes