Wat dragen we vandaag deel XIII

De Spinnaker is binnen! Meteen even op een Borealis geslingerd.

@Dao NA volgt na een dagje dragen. :grin:

16 likes

Een diver?! Een DIVE BOMBER!!! :sunglasses::+1:

Floyd Rose, te gekke tremolo maar als je een snaar breekt moet er gelijk
een roadie zijn met een verse gitaar.
Anders zit je backstage nog steeds te stemmen als alle trucks al verdwenen zijn :grin:

13 likes

Op warme dagen grijp ik toch vaak het monster met borealis rubber.

11 likes

:sunglasses:

13 likes

Zwembadje vullen doe je met een duiker om de pols.
Ja toch.

15 likes

Blauw zonder haaien :sweat_smile:

16 likes

Als ik een dubbeltje had voor iedere keer dat het jou, @ThaPapper, @Svennos en hele volksstammen tot @anon50762135 aan toe, gezegd is maar dat ie dan toch een week later weer pleite was… Dan had ik een tweede GS in m’n klauwtjes.

Een blijver, als het ware. :slight_smile: Maar schitterende Zenith inderdaad, dat goud valt mij niet tegen. Roze sowieso mooier dan geel, maar dat terzijde.

3 likes

Thanks, nee is er eentje die je zelden ziet eigenlijk. Hij heeft wel de kast van de alpinist, het is de SARG005.

Draag m ook wel eens op de strapcode 3d oyster.

16 likes

21 likes

Zeer tof. Hopelijk kom ik er zo eentje een keer tegen. Die zou ik gelijk aanschaffen!

1 like

Ik heb m hier sowieso naast die van mij nog niet gezien. Mocht ie ooit weg gaan, dan laat ik het wel weten, maar tis een alleskunner qua banden en dat bevalt me wel ondanks mijn flippergedrag :wink:

Met deze hitte een goedkoop- maar heel leuk!- horloge om, waar ik verder niet op hoef te letten: de Scuba Dude! :sunglasses:

Fijne dag nog gewenst! :+1:

16 likes

24 likes

29 likes

Inderdaad. :grin::+1:

Het bloed kruipt uiteraard alweer waar het niet gaan kan en ik heb gisteravond eens rustig overdacht, welke van m’n trio ik nu als eerste weer zou willen vervangen. De eindconclusie was: geen van de drie maar zou het echt moeten, hield ik deze Zenith tot het bittere einde. :muscle:

3 likes

Die band staat echt super.

Pas wel op je toetsenbord!

1 like

Gewoon, omdat het kan :slight_smile:

12 likes

18 likes

Er zijn slechtere dagen om vrij te zijn :sunglasses:

Geniet er van :+1:

23 likes

Diesel.

14 likes