Hee, heb je nou je nick veranderd joh? Maar ligt dat nu aan de hoek of is die BB een tikje aan de lange kant voor je pols?
Ja een andere nick. Zelfde persoon en collectie
Het is de hoek die vertekent. Om een goede close up te krijgen. Deze valt nl goed op de pols. Gelukkig, want bijzonder fraai
Bij deze m’n eerste dressy horloge maar weer eens omgegespt.
Het blijft een mooie donkere chocoladebruine plaat, op die SARB033. Eigenlijk vind ik 'm mooier dan de 35.
De kroon en kast hebben een leventje geleid. Maar ik blijf de lugs erg cool vinden.
Zeer tof. Ik wist ook niet dat Tudor dat soort NATO’s maakte, ik dacht eerst even dat je een Erika’s custom te pakken had.
Die wilde ik liken maar ik kan het niet. Die bezel is tot daar aan toe, maar die wijzerplaat is zo raar geworden dat het gewoon lelijk is. Die zielige lume pipjes die tegen de minuten-track aangedrukt zitten, en dan die stenen die plompverloren bijna in het centrum van de plaat staan… Het is net alsof er een ad-hoc zettertje bezig is geweest die niet veel met compositie opheeft. En is de lume pip op de V nu ook nog eens niet uitgelijnd? Of is dat de hoek?
Zo jammer.
Een witte Luminor! Gaaf. Is dit een 40mm?
Nooit opgevallen, maar wel wreed cool zeg!
Heb je ook een foto voor me waarop duidelijker het bruin te zien is?
Mag via pb hoor!
Heb meteen broertje met emaille blauw even uit de doos gehaald en bekeken,… Ook gruwelijk mooi…
Dat is een retecool ding. Die presages met emaille zijn fantastisch, en specifiek de zwarte versie van de jouwe heb ik erg naar zitten loeren.
Even een slechte foto onder kunstlicht, maar je ziet wat er gebeurt. Er is even geen zon.
Liposuctie? Het was toch meer iets in de trant van bil implantaten?
Willekeurige tijdzone?
Dat is een mooi horloge
Hij gaat van 44mm naar 42mm. En ipv de ring komt er een glassbox. En een padden band