Wat dragen we vandaag deel XIII

Even een sunburst shot van gisteren, toen het nog kon qua zonnigheid :stuck_out_tongue:.

18 likes

Altijd goed als jij degene bent die het spits afbijt! Daar is militair historisch gezien veel moed voor nodig! :wink: Alle gekheid op een stokje… die Damasko zier er zo toch wel heel mooi uit. :thinking: Je weet denkelijk dat ik helemaal niet van dit soort horloges houd, maar bij die foto’s van jou ga ik toch soms twijfelen of ik er eens een zal kopen… :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

20 likes

Haha…gezellige kwibus ben je toch altijd Harry. :rofl::+1::hugs:

Ja zo’n Damasko zou jou vermoed ik best kunnen bekoren amigo. Een knap stukje vakmanschap en ik weet dat jij dat kunt waarderen. Misschien komt ie er ooit nog eens…:sunglasses:

1 like

Hahaha… dank je David! :slightly_smiling_face: Een beetje flauwekul op zijn tijd moet kunnen; er is al zoveel ellende in de wereld om ons heen.

Misschien probeer ik het weleens, zo’n Damasko… als het niet bevalt kan ik hem waarschijnlijk zo naar jou doorspelen. :joy::wink::hugs: Nee hoor ouwe reus, grapje! :+1: Maar je hebt mij wel weer geïnspireerd om er vandaag- heb niets anders te doen vandaag- eens over te gaan lezen. Fijne dag kerel! :sunglasses:

3 likes

Nog steeds deze
De The O’clock Tsunami

Fijne woensdag :blush:

26 likes

De dag gaat doormidden… #twaalfuurtje :wink:

25 likes

Zo is het maar net…een beetje frisse ongein op z’n tijd is altijd ok. :grinning:

Ja ik ben hét opvangtehuis voor Damasko weesjes…en wie weet heb ik later weer eens genoeg van de DA46 en kan ie jouw kant op…:wink:

4 likes

En daarna probeer je eens wat anders.

Hey even een vraagje tussendoor. Hoelang eet jij al hetzelfde ontbijt in de ochtend? :sunglasses:

2 likes

Ik gok net zolang als jij iedere ochtend een paar ipa’s wegtikt. :wink:

7 likes

Pwoah, was het maar zo’n feest David.

4 likes

:sunglasses: ach je kunt altijd een begin maken…:beers:

3 likes

Goedemiddag allemaal.

26 likes

Hij is weer top! Stelletje gangsters! Lekker bezig mannen! :joy::rofl::+1::wink:

4 likes

19 likes

Goedemiddag allemaal, nog steeds m’n Seamaster😀.

(12 uur te vroeg☺️)

44 likes


Ik was geboeid door het plafond van de lift!

12 likes

Nu heb ik zin in bier, thanks @daffie. Ik heb helaas een no-drink-zone tussen zondagavond 20:00 en vrijdagmiddag 16:00 omdat ik geen maat kan houden :full_moon_with_face:.

200px-Alcohol_free_zone_Liverpool

Speltip 17: weet waar je zwaktes liggen, heyaa.

22 likes

Oris 65 vandaag.

38 likes

38 likes