Wat dragen we vandaag deel XIII

Miss Da Vinci nog even meegesleept naar Tensen.

Hoi, mag ik de Zebra DJ passen?

Zij: Han, nu heb je de kans om zo’n prachtige Patek om te doen, wil je niet die uit de etalage even… NEE, ZEBRA DATEJUST.

Ze is in de veronderstelling dat ik al wel 6 biertjes heb gedronken. Dit houden we zo :sunglasses:.

12 likes

Staat je goed!

1 like

Voor mij is de crux dat deze Credor’s alleen betaalbaar in jaren 90 design te krijgen zijn. Die lijnen staan me totaal niet aan, want jaren 90 rondingen. Dus ik heb niks tegen Credor en quartz, maar dit is niet bepaald de EICHI II, zeker niet met die band er bij.

Dit is een smaakzaak. Daarom heb ik een 44GS kast gekocht. Straf jaren zestig ontwerp, strakke belijning. Als ik daar nou eens een Credor van kon vinden was ik koopman. Voor minder dan de prijs van een middenklasse auto, welteverstaan.

Zoiets dus: De GCLP993.

Is al veel strakker. Grappige asymmetrische layout ook.

17 likes

26 likes

2m boven zeeniveau. Toch nuttig om te weten tijdens de BBQ :wink:

12 likes

Ik zal nooit meer verdwalen met mijn Atlas…

14 likes

20 likes

Veel krassen op het glas en uurwerk is niet meer te redden of het gaat veel kosten.

Wat een topper is deze topper 🥰☀️

22 likes

Kan het veel korter samenvatten: het is gewoon een lelijk ding en als je ‘m 3x per dag ziet wordt ‘ie er niet mooier op.

3 likes

Da’s een leuke Orient :ok_hand:t3:

1 like

Wie heeft je dat verteld? Een nieuw aftermarket glas is ook nog wel te koop. Ik denk dat hij zeker nog wel te redden is :sunglasses:

Wissel…

21 likes

Zometeen maar eens gaan BBQen.

19 likes

Volgens mij wil je gewoon nog een keer zon ding is t niet? … omdat t kan

1 like

Het kan niet. Ik niet iig, met een prijskaartje van 70+.

Ik ben wel op zoek naar een mint wijzerplaat voor de DD met diamanten erop, als je naar dat antwoord zocht.

1 like

Ik ga ‘m toch maar houden denk ik…

26 likes

Ja glaasje is het probleem niet dat is waar, maar waar haal je een nieuw uurwerk uit. Ik heb een goeie uurmaker die heeft ernaar gekeken, maar ook die had geen reserve uurwerk.

25 likes

Gebakken Schol.
Op een heerlijke zaterdag namiddag.

:+1:

15 likes