Wat dragen we vandaag deel XIII

Haha heel herkenbaar, het is een café racer Yamaha uit 1984.

17 likes

Mogge Fate,
Nu 2 inderdaad. Deze is gisteren binnengekomen.
Mod van Rob en een bekende van HF.
Heb hem op MP gekocht.
Leuk die witte dial.

1 like

Vandaag de Link om de pols :blush:

17 likes

Die krassen zie je met name onder Macro. Het helpt natuurlijk niet dat ik op 30mm brandpuntsafstand met een 24 megapixel camera macrofoto’s zit te maken. :slight_smile:

Wat ik niet snap is dat Seiko een SDGM van 600 ball’n van Diashield voorziet, maar zoiets als een Grand Seiko van 3500 list niet.

Ik bedoel, dat ding is gebouwd als een tank: 100m WR, volledig afgeschermd uurwerk met enorme onderhoudsintervallen, alles RVS, en dan geen coatinkje er over smeren wat op een horloge van 20% van de prijs wel zit?

Idioten zijn het. In dat opzicht.

Die tachy zat er niet origineel op, dan. :slight_smile: :slight_smile: Ik had deze al eens gezien (cool ding) maar kon 'm niet rijmen met de dash.

Gefeliciteerd. Veel plezier er van.

Anyhoo… Sorry voor alle off topics mensen. Ik ga even werken.

3 likes

Een auwe Navit isnie lelik :clown_face:
De week gebroken, bijna weekend!

Gr. Roel

22 likes

Wat een prachtige dag/datum-positie.
Perfect gewoon !

6 likes

De NA:

27 likes

Fijne woensdag allemaal!

33 likes

Nee, niets is meer origineel. Alleen het blok maar die is nu zwart gespoten en een klein stukje van het frame. Alles is eigenlijk veranderd.

22 likes

Deze keuze voor vandaag

12 likes

De beater mag mee vandaag

26 likes

Goedemorgen

28 likes

We beginnen de dag met de Oris Pro Pilot ( en koffie…veel koffie).

24 likes

Nou dat doe ik dus ook, maar dat snelwegknallen naar het werk is niet half zo leuk als over B-weggetjes sturen.

1 like

Nou, vooral veel melk zo te zien :wink:

3 likes

Veel schuim vooral :wink: met twee espresso’s en een beetje melk. In vergelijking met Latte’s buiten de deur heel pittig.

2 likes

28 likes

17 likes

Ik gebruik ook altijd twee (pittige) espresso’s en dan voor de rest melk (tot een totaalvolume van 375 ml). Om het af te maken voeg ik ook vaak wat vanillesuiker toe. :ok_hand:

2 likes