Wat dragen we vandaag deel XIII

ergens hoop ik dat Aru er weer doorkomt.

1 like

Ook gereden? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik rijd veel te weinig met de mijne… :disappointed:

Goedemorgen HF

20 likes

Certina quartz

11 likes

hahaha ,ja ook gereden. Maar ook ik rij te weinig .
Moet er meer tijd voor vrij maken ,ga nu ook maar eens wat vaker op de motor naar mijn werk .

Het wil niet echt met de foto’s. Ik krijg niks stofvrij, maar buiten dat wordt het allemaal matig.

Evengoed de GS maar eens omgedaan vandaag. :slight_smile:

49 likes

Je bedoelt gisteren de GS om gedaan😉

2 likes

Als het horloge en de werkelijkheid niet overeenstemmen, prevaleert de werkelijkheid. :slight_smile: Ik ga 'm even verstellen.

2 likes

Hee, ik dacht dat jij de zwarte had? Goeiemorgen. Of heb je er twee?

Ik draag een horloge waarvan ik nooit gedacht had om te hebben. Toegegeven, ik word er blij van! Dat is toch het enige dat belangrijk is :wink:

15 likes

Ik heb de mijne ook uit de schuur getrokken. Om de dikke laag vliegen er af te poetsen, 'm wat te fatsoeneren en de ketting te borstelen, vegen en opnieuw te smeren. Het ritje “om het vocht er af te rijden” was helaas maar een kwartiertje deur 't dorp.

Maarreh, wat is het voor motor? Ik zie allemaal dingen die ik niet kan identificeren. :slight_smile:

1 like

23 likes

Misschien eerst eventjes snel nat maken, afdrogen met een vochtige doek en dan een snel die foto maken, scheelt veel stof. Afijn zo staat ie er ook gaaf op ( op al die krassen na dan…maar dat is al wel bekend geloof ik :slight_smile: )

1 like

21 likes

Different day, same watch

18 likes

Haha heel herkenbaar, het is een café racer Yamaha uit 1984.

17 likes

Mogge Fate,
Nu 2 inderdaad. Deze is gisteren binnengekomen.
Mod van Rob en een bekende van HF.
Heb hem op MP gekocht.
Leuk die witte dial.

1 like

Vandaag de Link om de pols :blush:

17 likes

Die krassen zie je met name onder Macro. Het helpt natuurlijk niet dat ik op 30mm brandpuntsafstand met een 24 megapixel camera macrofoto’s zit te maken. :slight_smile:

Wat ik niet snap is dat Seiko een SDGM van 600 ball’n van Diashield voorziet, maar zoiets als een Grand Seiko van 3500 list niet.

Ik bedoel, dat ding is gebouwd als een tank: 100m WR, volledig afgeschermd uurwerk met enorme onderhoudsintervallen, alles RVS, en dan geen coatinkje er over smeren wat op een horloge van 20% van de prijs wel zit?

Idioten zijn het. In dat opzicht.

Die tachy zat er niet origineel op, dan. :slight_smile: :slight_smile: Ik had deze al eens gezien (cool ding) maar kon 'm niet rijmen met de dash.

Gefeliciteerd. Veel plezier er van.

Anyhoo… Sorry voor alle off topics mensen. Ik ga even werken.

3 likes

Een auwe Navit isnie lelik :clown_face:
De week gebroken, bijna weekend!

Gr. Roel

22 likes