Wat dragen we vandaag deel XIII

Vandaag mijn nieuwe aanwinst, die hier al drie weken op de plank lag te wachten.:thinking: Helaas te weinig tijd… maar hier is tie dan; de Junghans Meister Kalender!:sunglasses:

En nog een onder de lamp, om de glans op de prachtige wijzerplaat te laten zien. Ik vind het een prachtig horloge; een aanwinst voor mijn bescheiden collectie. :blush:

Fijne dag nog gewenst!:+1:

50 likes

Heel mooi!

2 likes

Dank je!:blush:

1 like

Wauw!!!

2 likes

:+1::blush:

Goedemorgen

14 likes

Onverslaanbare combi imho

1 like

19 likes

Prachtige kleur op die laatste foto!!!

1 like

:+1::blush:

1 like

Deze heeft een lange tijd op mijn wishlist gestaan. (in een iets andere kleurenuitvoering)
En dan duikt ie ineens op in dit topic!
Wat een beauty! Zeer zeer fraai die donkere wijzerplaat met goud (double) kast.
Chique dresser-achtig Duitse meesterkok!
Superspitzenklasse

Voorzichtig dragen Harry, misschien neem ik hem uiteindelijk van je over :thinking::wink:

Trouwens, @lencoth heeft ook zo’n stijlvolle Junghans te koop. Nog steeds!! Onbegrijpelijk!
Want Junghans is nog steeds een serieuze horloge fabrikant, met interessante historie, innoverende techniek en stijlvolle modellen.
Vroeger de grootste in Duitsland (6000 medewerkers) en nu nog een kleine serieuze en fanatieke erfgoedbeheerders.

Check deze advertentie ook maar eens:

Oh ohh mannen, het borrelt en pruttelt aan alle kanten…steeds meer plannen, steeds legere beurs😎

7 likes

Dank je wel Frank! :+1::blush:

Ik wilde hem ook al heel lang hebben, maar er kwam steeds iets anders eerst. Nu ben ik er heel blij mee. Ik denk niet dat deze ooit weg gaat, maar ik zal hem met beleid dragen. :grinning:

Vandaag een prachtige Applewatch om!

4 likes

En tadaaaaahhhh, voila, de rollen weer omgedraaid :wink::grin::grin:

18 likes

Niet zo raar praten jonguhhh,

Wirklich Klasse Herr Uhrennar.

1 like

Ik was er nog niet aan toe gekomen. Eerder vandaag:

32 likes

Wauw. :ok_hand: Gefeliciteerd!

1 like

Leuk om deze weer eens voorbij te zien komen :smiley::+1: