Het buitenwerk is even klaar voor nu.
Tijd voor een deftig horloge.
Fijn pinksterweekend allemaal.
Wauw
Smakelijk.
Ik ook en wel heel ver van het podium - was er beter om te zien dan om te horen
Aaahw wat schattig
Grappig ik ook…helemaal aan het andere eind tegenover het podium en dan ook nog eens helemaal bovenin. We konden zo naar beneden kijken naast het stadion…en zagen het veld dat werd beschermd met politie met honden. Bleek later waarom…daar stond het vuurwerk opgesteld voor het eind van de show.
De Kuip? Niks veranderd.
Wordt ook al jaren niets noemenswaardigs meer georganiseerd.
jes en een fijn weekend!
By far het mooiste en meest sfeervolle stadion van Nederland. En nee, ik ben geen Feyenoorder!
Mooiste weet ik niet, meest sfeervolle ben ik het wel mee eens. En ik ben Ajacied
Het is verschrikkelijk met mij…veel vintage in de verkoop (van mijn pa heb ik xx horloges gekregen die verkocht mogen worden ivm met opstrakken van zijn collectie . Codewoord SENIOR
)
Daardoor veel bekijken en dragen om te checken of ze de tijd een beetje bij kunnen houden
Maar goed, eigen collectie moet ook aandacht krijgen, dus al rommelend kom ik weer eens bij mijn ‘I never let you go’ vierkante Stalen kneitert uit: nou…zoiets mag toch niet blijven liggen mannen??
Om met dat 4kante ding en daarna de collectie SENIOR afronden
Oh ja, plezierverhogend: de allereerste band die ik bij Ko bestelde
Architectonisch pareltje vwb stadions in Nederland (ik houd gewoon van vintage ).
Niet voor PSV als Brabander? (Wilde brabo zeggen maar weet niet of dat nog mag met die strenge discriminatie-regels van tegenwoordig).
Zal stoppen met dit off-topic informatie