Wat dragen we vandaag deel XIII

Het buitenwerk is even klaar voor nu.
Tijd voor een deftig horloge.

Fijn pinksterweekend allemaal.

23 likes

Wauw :ok_hand:

1 like

Smakelijk.:sunglasses:

Ik ook en wel heel ver van het podium - was er beter om te zien dan om te horen :thinking:

1 like
5 likes

Oude Pulsar quartz chronograph om mijn kwarts pols vanmiddag bij het oude foto’s uitzoeken…zon komt gelukkig weer terug intussen

13 likes

Aaahw wat schattig

Grappig ik ook…helemaal aan het andere eind tegenover het podium en dan ook nog eens helemaal bovenin. We konden zo naar beneden kijken naast het stadion…en zagen het veld dat werd beschermd met politie met honden. Bleek later waarom…daar stond het vuurwerk opgesteld voor het eind van de show. :smile:

1 like

De Kuip? Niks veranderd.
Wordt ook al jaren niets noemenswaardigs meer georganiseerd.

:x::x::x:jes en een fijn weekend!

2 likes

26 likes

16 likes

33 likes

Terug op de juiste band

24 likes

Vakantiemodus :sunny:. Deze nog om na een dag bij het zwembad :sunglasses:

14 likes

23 likes

Toch naar even gewisseld, wederom een 5je👌

16 likes

By far het mooiste en meest sfeervolle stadion van Nederland. En nee, ik ben geen Feyenoorder!

2 likes

Mooiste weet ik niet, meest sfeervolle ben ik het wel mee eens. En ik ben Ajacied :wink:

1 like

Het is verschrikkelijk met mij…veel vintage in de verkoop (van mijn pa heb ik xx horloges gekregen die verkocht mogen worden ivm met opstrakken van zijn collectie :expressionless:. Codewoord SENIOR :wink:)
Daardoor veel bekijken en dragen om te checken of ze de tijd een beetje bij kunnen houden :blush:
Maar goed, eigen collectie moet ook aandacht krijgen, dus al rommelend kom ik weer eens bij mijn ‘I never let you go’ vierkante Stalen kneitert uit: nou…zoiets mag toch niet blijven liggen mannen??
Om met dat 4kante ding en daarna de collectie SENIOR afronden

Oh ja, plezierverhogend: de allereerste band die ik bij Ko bestelde :ok_hand:

17 likes

Architectonisch pareltje vwb stadions in Nederland (ik houd gewoon van vintage :smirk:).

Niet voor PSV als Brabander? (Wilde brabo zeggen maar weet niet of dat nog mag met die strenge discriminatie-regels van tegenwoordig).

Zal stoppen met dit off-topic informatie :sunglasses:

1 like