Wat dragen we vandaag deel XIII

Dankjewel Frank! :blush::+1:

Er staan verschillende horloges op de lijst, maar die stonden er al langer, om verkocht te gaan worden. Ik ga proberen ze nu met regelmaat in het blauwe gedeelte aan te gaan bieden. Iedere week 1 exemplaar lijkt mij een goed idee. :slightly_smiling_face:

1 like

Succes!

Ik weet nu al dat ik elke advertentie bekijken ga, je hebt mooie klokjes!
En daarbij heb ik gezien dat jouw beschrijvingen altijd zeer compleet en accuraat zijn.
Dat is fijn om te weten voor de snelle beslisser.
Kortom :facepunch:

1 like

Een oudje vandaag 53 jaar :ok_hand:

16 likes

12 likes

Heerlijk dat blauw! :sunglasses:

28 likes

31 likes

De heritage gekocht?

Yes, sir. Toen ik hem zag, moest ik hem hebben. Altijd al fan geweest van de 6105 of zelfs de 6309. Vast geen goeie koop, vast zijn geld niet waard, had vast beter een Rolex kunnen kopen. Maar toch…

2 likes

Ik ben benieuwd hoe deze zich houdt t.o.v. het vintage exemplaar. Van harte in ieder geval! :slight_smile: :+1:

1 like

En de Oris 65 42mm vandaag

24 likes

23 likes

Groeten
Rutger

20 likes

Laat maar weten als je het een keer naast je 6105-8110 wil leggen! Afwerking van de SLA033 is top, maar mist zeker wat emotie vgl met je 6105…

1 like

Ja, lijkt me een goed idee! :+1:

Is het zeker! Ik heb ook de stalen band, maar ben geen groot fan van gepolijste centre links. 2x hetzelfde model in een andere kleur vind ik wat teveel van het goede, zeker als ik al teveel horloges heb :sweat_smile:
Ik ben ook niet zo’n fan van de zilver/rood combo. Dus ik laat de kans aan iemand anders over om de mooie anniversary over te nemen :smile:

1 like

Bijna een jaar in bezit en bij mooi weer nóg mooier :slight_smile:

25 likes

:+1:snap ik !
Thnx

1 like

Gefeliciteerd met deze NA :ok_hand:

1 like

26 likes

Avondwissel naar begin jaren 60 Mauthe.

17 likes