Wat dragen we vandaag deel XIII

Klopt, maar toch heb ik graag altijd mijn mooiste horloge om de pols. Niet voor de uiterlijke schijn. Hier in het zuiden van Italie ligt er niemand wakker van een plain old sub. Puur voor mezelf. Nu alleen nog de reflex aanleren om ook de tijd te lezen wanneer ik er naar kijk…

2 likes

Ik herken het dilemma. Ik heb lang staan twijfelen voor de doos, maar heb toch de SKX maar meegenomen naar Ibiza. Hier aan Rolexen ook geen gebrek, maar ik vind het gebrek aan zorg als ik in het water spring of langs de rotsen ga toch wel ontspannen…

De wijzerplaat van de Sarb033 is serieus niet zwart maar donkerbruin, was geen grap :+1:

1 like

20 likes

Wel gek dat het dan overal als black dial wordt aangeschreven

Nog maar even een bak koffie, flinke klus op werk en moet nog tot 03:00… Om 11:00 begonnen :crazy_face:

10 likes

Sterkte

Klopt! Maar met wat lichtinval zie je dat de wijzerplaat donkerbruin wordt. Gewoon genieten :grinning::+1::+1:

1 like

Ja klopt! Maar vind het best wel gaaf! Gaat zeker lukken! :smile:

1 like
7 likes

De horloges liggen op bed en Klokkengek stapt er ook in. Het was een mooie dag. Welterusten…:sleeping::wink:

20 likes

Wordt het niet tijd voor een mooie horlogedoos/kist? :grimacing:

1 like

Heb je er een te koop?:joy::wink:

Ik zal er serieus over nadenken!:+1::slightly_smiling_face:

We gaan richting de winter… laat licht… de weekdag start weer in het donker

11 likes

Goedemorgen

30 likes

17 likes

Ik ben nog nooit zo vroeg in mijn kantoor geweest. Wat een bouwvakkerstijden dit. Waarom zijn mensen zo? :unamused:

29 likes

Yes!

1 like

Om op tijd naar huis te kunnen. :sunglasses:

Mooi horloge!

1 like

Met de Fromanteel Globetrotter op reis naar Spanje!

12 likes