Wat dragen we vandaag deel XIII

Unieke Amphibian

11 likes

Jij weet dat wat jullie met haring doen niet klopt, Henk.

e8f3640ee-1

:rofl::rofl:

1 like

14 likes

mooi groen is niet lelijk😀 Fijne avond!!!

17 likes

28 likes

Wat een beauty :sunglasses:. Fantastisch design. Wat mij betreft mag Omega daar wel eens een nieuwe versie van uitbrengen…

1 like

17 likes

Rallye in avondlicht :dizzy:

21 likes

Oh dear, oh dear… “Henk” … :thinking: :joy:

Ik ga nu in mijn auto zitten en André Hazes luisteren, met vol volume op de Burmester, de vader bedoel ik, met mijn Day Date aan de pols… ZO; KLAAR! :sunglasses: :+1::wink:

2 likes

Fijne avond allemaal

28 likes

Wel fijn dat je nog wat extra geld had uitgegeven voor dat spektakel.:joy:
Maar ik kan je geruststellen, bij de jeugd duurt een wedstrijd anderhalf uur plus eventueel gelijkmakende inning.
Ik zat 17 jaar geleden bij een wedstrijd in Toronto en verveelde me geen minuut. :slightly_smiling_face:

2 likes

Die zijn groter gegroeid :+1:
Een goede gewoonte, elke week haring, blijven doen Harry, en dat is niet moeilijk want dit jaar zijn ze wel erg lekker, vind ik ook :ok_hand:

2 likes

Hahaha… dat heb ik ook gezien. :blush: Mijn anekdote dateert uit begin/ half jaren '60… Hebben ze nog wel een eigen kraam op de markt? :slightly_smiling_face:

1 like

Dat weet ik niet (misschien weet @FransT het als liefhebber), maar ik zal er op letten zodra ik daar ben :innocent:

1 like

Vandaag de Seamaster 300M 2220.80 om, altijd handig een duikershorloge met de regen in de ochtend en de zomerse looks voor de zon die later doorkwam (ja was dat inderdaad niet de reden om deze vandaag om te doen :wink: ).

20 likes

Wat ik zo leuk vind aan jouw Breitling, @Davy91, is dat ik niet eens hoef te kijken van wie de foto afkomstig is. Het is direct duidelijk!

1 like


:grin:

17 likes

Omdat er maar 2 op dit forum zijn? Of omdat ik het misschien iets te vaak post? :joy::joy:

1 like

Goedemorgen! Fijne zondag :+1:

20 likes

Mogguh.


Fijne zondag allemaal.

18 likes