Migo
10 januari 2020 om 10:39
2477
16700 vandaag, waar het voor mij allemaal mee begon
9 likes
Guapo
10 januari 2020 om 10:58
2481
Witte fase? Ziet er iig rustgevend uit!
Oh ja, en een mooi horloge!
1 like
Wel overwogen maar de meerprijs was het mij niet waard.
Dit is gewoon een “werk/kantoor” horloge.
Juist wel makkelijk dat het Quartz is.
1 like
Op stap met Uncle Charly vanochtend.
Fijn weekend alvast!
18 likes
Voor t sfeertje, deze draagt mijn lief vandaag…en morgen…en de rest van de 366 dagen Fijne dag!
23 likes
LeenV
10 januari 2020 om 12:11
2495
Dit oudje eens op tijd zetten. Het blijft me altijd verbazen, dat oude Seiko spul. Aantal maanden niet gedragen, pak hem uit de koffer en hij loopt DIRECT. Niet schudden, gewoon lopen.
16 likes