Wat dragen we vandaag deel XIX

@Blauwbeer, ben je niet trots?! Ik zit in de trein! En er is maar één reden in de wereld waarom ik de trein zou pakken.

De kans bestaat dat ik aan het einde van dit jaar wel drie keer met de trein heb gereisd. :sunglasses:

14 likes

Zonder stargate was het geen stargate geweest natuurlijk. Ik ben er aan gewend, ook al vind ik het interdaad jammer dat ie er zit. Dan had ik liever een Seaforth-bezel gezien of een Aquaracer bezel, dwz of helemaal brushed, of met een aantal glanzende verhogingen.

Maar toch… Het is zeker uniek, en de rest van het horloge maakt het in mijn ogen meer dan goed. Zeker ook met die gepolijste rand aan de binnenkant van die anderszins rond gepolijste bezel, de zeer scherp afgestoken kast en het licht bollende glas.

Ze accepteerden je Taphuys kaart? Of de kans dat je tijdens een verkeerde overstap een set smakelijke dames kunt bezoeken? Ik snap het niet.

2 likes

20 likes

Weekend modus.

14 likes

14 likes

Halleluja! Ik wist niet dat Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag vielen. Zie ik nu ook goed dat je tweede klasse bent gaan zitten, tussen het grauw?
Lekker toch? Boekje lezen, landschap bestuderen, dutje doen.

Bier. :expressionless:

3 likes

Dit is wat je wilt @Flipperkast. Be patient :sunglasses::+1:

16 likes

Op een zaterdag durf ik dat. Het schorriemorrie ligt nu toch nog in bed.

BIIIIEEER!

13 likes

De nieuwe aanwinst uiteraard om de pols!

20 likes

Fate is een dusdanig zelfverklaard sophisticated intellectueel dat hij zich een dergelijk banale reden niet kan voorstellen. :grin:

4 likes

6 likes

Hij snapt niet dat ik nog met de trein ga nadat ik over de toeren ging omdat die kutpoortjes niet open wilden gaan bij mij.

Bleek dat ik het met mijn bierpas probeerde. Maar dat was na de borrel. Ruk NS. :sunglasses:

2 likes

13 likes

Nu ik toch in dit topic zit, vandaag de Airman op het nieuwe bandje van @Ko-Banden. :grinning:

22 likes

Hier toch nog enkele foto’s, om te 'triggeren’
:lying_face:

Wilde gewoon nog een keer posten :nerd_face:

:expressionless::joy::laughing:

20 likes

Ik moet echt ALTIJD hieraan denken als ik jouw foto’s zie! Let op de details!

5 likes

Fijn weekend :v:

15 likes

In en rondom het huis vaak deze om, zoals ook vandaag…

11 likes

Fijne dag allemaal!

33 likes

Keer wat anders. Vroeger ook weleens gedaan, even geleden.
Laten verleiden door het off-topic gedeelte :smile:

28 likes