Wat dragen we vandaag deel XIX

:point_up_2: Dat dus. Heb dag en nacht een horloge om :+1:

2 likes

Mnom mnom :yum::ok_hand:t4:

1 like

Mooie chocolade verwennerij hoor. :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t4:

1 like

Weer n ochtendje langs de lijn 🥶

10 likes

15 likes

De G-Shock is aangekomen.
In alle opzichten anders dan een automaat.
Maar past in elke collectie.

8 likes

Deze na lange tijd weer eens :grin:

23 likes

21 likes

Ja @Pat486 goed gezien! Een vizsla… 8 jaar oud en nog steeds knetter gek :sweat_smile:

1 like

10 likes

Wat een leuke “klok” :innocent:

13 likes

Vandaag binnen gekregen. Mijn eerste Grand Seiko!

33 likes

20 likes

Na een prima deal met @Jazz1 even chill. Geen kinderen en vrouw om me heen is ook wel even fijn :joy:

18 likes

12 likes

Fijn weekend , en tot morgen in Houten !

13 likes

13 likes

Dank je. Maar de band heeft de dag niet overleefd. Wat een klotending zeg. Voor wie geen nare woorden wil zien, lees even niet door.

Maar goed. Dit kutgespdingetje verplaatst zich tijdens het dragen over de band waardoor hij losser gaat zitten over tijd:

Daarbuiten krijg ik dat tyfushaakje nooit in dat ding. Ik sta dus een half uur te pielen voor ik die sluiting in dat beugeltje heb zitten.

Dan vraag ik me af welke malloot er een NATO band ontwerpt die dicht is, zodat je voor het monteren danwel verwijderen van de band de push-pins moet weghalen.

Kortom ik werd wat kort voor de kop en heb met een binnen bereik liggend keukenmes die band definitief van dat horloge verwijderd.

En hopsakee. Zo horen canvas banden te zijn. De gewone G10 NATO.

Wat een pokkedingen, die Erika’s Originals. Sorry. :pray: M’n vrouw riep nog dat ik 'm beter had kunnen verpatsen, maar die rommel doe ik een ander niet aan. Ook niet tegen gereduceerde prijs. Bats. Weg er mee.

20 likes

Haha mooi verwoord. De frustratie spat ervan af :joy:

2 likes

Deze maar om naar de schietbaan

6 likes