Wat dragen we vandaag deel XIX

Dagje in de keet op de bouw in plaats van op kantoor. Dan maar even mijn oude vertrouwde Tissot om :slight_smile:
Oh ik zal de datum even goed zetten :smile:

15 likes

Fijne dag allemaal!

Blijft een favo combi. Helemaal effen donkerblauw. Witte sneakers en dan deze klapper:

39 likes

Nee hoor, gelukkig niet.

Nachtbrakers-topic

1 like

Goedemorgen

30 likes

Dat ging maar net goed dan! Goede reflexen.
Ja daar is een nato voor bedoeld idd!

Zo ben ik een keer mijn Breitling verloren… hele route teruggelopen in Utrecht. Hè gelukkig, hij ligt nog op de brug daar. :joy::+1:

2 likes

Vandaag brons-titanium-ergal om de pols!

8 likes

Ik heb al enkele keren iemand zijn horloge over de zij zien verdwijnen en zelf al eens voor gehad.
Ook 1 keer tijdens het duiken een rubber bandje gehad die is geknapt maar dat horloge heb ik tijdens de terugweg terug gevonden.

2 likes

Moonday! Fijne dag vandaag … :sunny:

31 likes

17 likes

13 likes

Wow, gaaf, ik heb deze ook, je ziet m bijna nooit, zelf draag ik hem ook nooit eigenlijk :slight_smile:
Heel mooie Seiko Kinetic.

2 likes

Dankjewel, maar deze met de datum op de 6 positie kan ik nergens terugvinden op internet. Dus welke versie het precies is… Weet jij het misschien?

1 like

Dat is de SLN023P1

Ik draag m eigenlijk niet omdat het klokje waar je de tijd afleest zo klein is. Ik heb het altijd als een soort van scheidsrechtershorloge gezien omdat de chrongraph tot 45 minuten loopt

2 likes

Kleine correctie, anders vind je 'm alsnog niet op internet: Seiko SNL023 :blush:

2 likes

Morgen hf ! Fijne week gewenst!

19 likes

Goedemorgen

23 likes

Klopt, ik draag hem ook altijd als tweede horloge aan de rechterpols…:rofl:

1 like

Thnxz!!

1 like

Goedemorgen :blush:

21 likes

Een sportief begin van de werkweek:

11 likes