Wat dragen we vandaag deel XIX

Deze had ik vandaag om, fijne nacht allemaal!

36 likes

Geen gerenommeerd horlogemerk, wel een horloge met veel mooie herinneringen. In een opwelling gekocht, een aantal uur later leerde ik een prachtige dame kennen. 14,5 mooie jaren volgde; samen met diezelfde dame. En dit horloge herinnert me daar regelmatig aan als ik het draag… De herinneringen maken dit horloge mooi voor mij :ok_hand:

14 likes

18 likes

Apart, dat heb ik echt nog nooit gezien, wat kan daar de reden van zijn? :thinking:

En bevalt deze @Erikje? Vind 'm echt gaaf met die stalen bezel en mooie wijzerset :ok_hand: mocht je er ooit vanaf willen… :wink:

Wat een k u t nacht.
Ben om half5 uit ellende opgestaan en gewoon gaan werken.
Nu lekker bezig dus.

21 likes

Ik ga deze even hier “spammen” als dat ok is voor jullie?

Omdat, nou heerlijk voor de vroege vogels onder ons.
Lekker ontspannen beetje naar de hobby luisteren.

3 likes

Goedemorgen allen

26 likes

Goedemiddag!!

:beers:

24 likes

Mogge


Kouwe klus.

15 likes

21 likes

9 likes

Oei, sorry, denk t niet want het is echt een fantastisch horloge. Ik denk dat je snel moet zijn als je nog een Traska wil. Die ik heb was bij de voorverkoop al uitverkocht en er is weinig over begreep ik van Jon, de eigenaar.
Mocht er nog een batch komen dan bestel ik een blauwe…

Goedemorgen en een fijn weekend!

32 likes

Vandaag een Orient

1 like

Hier hoef je geen sorry voor te zeggen :wink: ik begrijp het heel goed. Mooi horloge en schijnbaar echt een bang-for-your-bucks horloge. :ok_hand: Overigens is de freediver met de zwarte bezel nog wel beschikbaar. Moet zeggen dat ik die nieuwe summiteer van traska ook mooi vind, alleen die rode wijzer I.c.m. de zwarte wijzerplaat vind ik persoonlijk wat minder geslaagd. Geniet er van en mocht je je bedenken; ik houd me aanbevolen.

1 like

27 likes

Ik verwacht Dat het vandaag deze gaat worden:

30 likes

Pot-shot

21 likes

Goedemorgen allemaal…:smile:

17 likes