Wat dragen we vandaag deel XIX

Terrorist Watch Alert !

Bron ; https://www.highsnobiety.com/2015/09/14/casio-f-91w-terrorist-bomb/

1 like

De Méraud op een KO bandje !:+1:

21 likes

29 likes

Straks weer dirigeren, fijne dag allemaal!

48 likes

14 likes

33 likes

Mijn collega een MK2 tropical en ik een 1600 Sigma, fijne dinsdag HF!

Gr. Roel

20 likes

17 likes

23 likes

Dressy dinsdag :ok_hand:

21 likes

15 likes

37 likes

Je gaat spijt krijgen. Het kan binnen een maand zijn of pas na drie jaar, maar het is onvermijdelijk.

1 like

17 likes

14 likes

14 likes

35 likes

14 likes

Tissot Gentleman

I know. Ben de linen dial weer een beetje beu. Een blauwe plaat is zeldzaam of belachelijk duur (1k).
Iets exotisch is er eigenlijk niet voor de 16030. Een spierwitte plaat is een optie maar ook lastig te vinden en om er nou een porseleinen plaat in de stoppen is ook wat.

Zoeken naar een dial is leuk. Maar 3 maanden niets kunnen vinden is minder.

Al met al twijfels over de DJ. Een wijze man zei eens:

6 likes