dat is weer eens een speciaaltje 
zeer mooi horloge 
ook al een oudje? 
1 like
Gisteren een dag de GranTour
Vandaag weer met het compas op Noord
Onze kat zal het allemaal Bartje wezen
21 likes
Ik zeg: zilver vandaag.

1 like

1 like
Dank je Ludo!! 
Het is een Oris Tonneau met 27 steens automatisch uurwerk uit tweede helft jaren '90. Oris maakt ze al een tijd niet meer; was destijds een van hun wat duurdere modellen.
4 likes
Hallo…das mijn horloge ( bijna… ) 
1 like
In de avond met licht van de afzuigkap.
Had er een topic van kunnen maken.
Show je horloge onder het licht van de afzuigkap 
13 likes
succes!




















