Wat dragen we vandaag deel XIX

dat is weer eens een speciaaltje :star_struck:
zeer mooi horloge :+1:
ook al een oudje? :thinking:

1 like

33 likes

Gisteren een dag de GranTour

Vandaag weer met het compas op Noord

Onze kat zal het allemaal Bartje wezen

21 likes

Ik zeg: zilver vandaag. :ok_hand: :wink:

1 like

:ok_hand:

1 like

Fijne dag!

26 likes

Deze mag mee vandaag met gezellig dagje ooglaseren . Zenuwachtig :weary:

23 likes

31 likes

Dank je Ludo!! :blush::+1: Het is een Oris Tonneau met 27 steens automatisch uurwerk uit tweede helft jaren '90. Oris maakt ze al een tijd niet meer; was destijds een van hun wat duurdere modellen.

4 likes

22 likes

Deze oude zeester uit 1964 siert mijn pols

20191103_195907

23 likes

Even een pauze tijdens een training en genieten van het uitzicht.:+1:

33 likes

Begin je dag als George, met een “What else?” lungo en de Speedmaster … :wink:

Fijne dag! :sunny:

23 likes

Hallo…das mijn horloge ( bijna… ) :wink:

1 like

Goede morgen :smiley:


Fijne dag allemaal :sunglasses:

12 likes

In de avond met licht van de afzuigkap.
Had er een topic van kunnen maken.
Show je horloge onder het licht van de afzuigkap :slightly_smiling_face:

13 likes

Vreemde eend in de bijt :thinking:

11 likes

succes!

Boom!

7 likes

21 likes