Wat dragen we vandaag deel XIX

4 likes

klopt! en made in japan seiko 5

gekocht in Dubai

Was gezellig en wat een mooi horloge is die SLA017!
Kon hem mooi vergelijken met de SBDC053. En dat scheelt toch wel een hoop. De diepte van de plaat. De super mooi 40mm kast. Heel cool!

Ja, dat wist ik dus ook niet. Dacht dat die corrosie hoorde bij een nieuwe Rolex. :joy:

Wacht maar… ik ga straks op zo’n diamant sabbelen en die in mijn voortand drukken.

2 likes

8 likes

Deze vanavond!

2 likes

Beetje spelen met telefoon…

9 likes

Het is een beetje te donker :grimacing:, welke telefoon gebruik je?

Tja, wil ik het tritium een beetje in beeld krijgen mag ie wel donker zijn. Beetje nabewerkt ook overigens.

Ah, dan snap ik het :+1:. In dat geval is het een geslaagde foto!

Avond(glas)wisseltje.

Have a short Saturday story

@anon8024582HF op aanvraag! take two :clapper: :joy::joy::joy::joy:

16 likes

Whahah, geweldig!

1 like

Super grappig. Mag ik het delen met mijn vrienden WhatsApp groep?

1 like

Haha gelukkig. Zodra men verzoekjes gaat doen neemt de druk toe :joy:. Tuurlijk man :grimacing: share along!

Bijzondere wijzerplaat zeg :ok_hand: mooie blauwtinten

1 like

Doe eens gek!

7 likes

Goede middag/avond

6 likes

Op vakantie? :see_no_evil:

Jazeker, 10 dagen san Francisco terwijl mijn vrouw hier hard aan het studeren is voor haar MBA :grimacing:

Lekker hoor, dat heb je weer goed voor elkaar! :grinning::wink:

Fijne vakantie in ieder geval :+1:

1 like

Wie blurt de berichten, en waarom?