Wat dragen we vandaag deel XIX

Leuke Moser. Rib uit je lijf? Hoe was boedapest?

Wat heb je op laminaat tegen?

Mooie cocktail time. Maar waarom lijkt die DJ zo groot? 41mm?

De laatste keer, moest jij toen geen huilie huilie doen?

Het blijven strakke indices en wijzers. Alleen de kleur is bij flets winterlicht niet te vangen.

34 likes

Ik zit met hetzelfde dillema qua bracelet.
Heb deze nu besteld bij Ali:

€ 31,29 42%OFF | Rolamy 19 20mm Horloge Band Roestvrij Staal Hollow Gebogen End Massief Schroef Links Jubileum Armband Loops Voor Datejust Horlogebanden
https://a.aliexpress.com/SI1hC1fGf

1 like

Desk diving met de Kontiki vandaag alsof mijn toetsenbord de Grote Oceaan was.

24 likes

9 likes

Zaterdag een William L 1985 vintage style Chronograaf binnen en ik had @Lucky-Luke beloofd te laten weten hoe hij bevalt: prima! De mesh is een stuk dikker dan de Ali mesh die ik had liggen (die vergelijking maakte ik eerder) en ik vind de wijzerplaat met opgelegde markeringen erg mooi. Minpunt vind ik de quickrelease op de mesh band. Door mijn dunne 15,5cm polsen zie je de kleine hendeltjes zitten bij het dragen. Op leer misschien wel mooier, onderstaand op twee Ko bandjes.

15 likes

Fijne maandag! :blush:

De laatste 2 daagjes van 2019… :crazy_face:

11 likes

Dat zijn hele dunne polsen

6ACDEFD0-794C-4686-8EBD-09D6F43BCDE0

18 likes

22 likes

Dun Dweller :stuck_out_tongue_winking_eye:

Van het weekend een Blancpain Fifthy Fathoms om gehad… ontzettend mooi, mooie historie en hij blijft maar door mijn hoofd spoken :sunglasses:

17 likes

14 likes

Zou het wat zijn? En weet je überhaupt of de endlinks aansluiten?

1 like

20 likes

Omega Seamaster Cosmic 2000

Aan een Dstrap uit de begintijd van Dstrap

29 likes

dank.

28 likes

37 likes

14 likes

Ik heb wat navraag gedaan en het schijnt acceptabel te zijn. De gevouwen endlinks zouden aan moeten sluiten.
Ik heb hem gisteren besteld. Als je nog een paar weken wacht (Ali… :smirk:) dan kan ik je er meer over vertellen. Gezien de prijs kan ik er niet echt een buil aan vallen…

1 like

Eens! Ben benieuwd! :+1:t2: