Wat dragen we vandaag deel XIX

28 likes

17 likes

Augspurger GA-212VS-A3 monitors, moet zeggen dat dit het laatste was wat ik hier in Mumbai verwachte de eerste keer dat ik de studio inliep.
OT, vandaag even geruild met m’n collega en moet zeggen dat ie een stuk beter beviel dan gedacht

20 likes

7 likes

Werkdag voorbij dus

Morgen nog paar uurtjes werken en dan op zijn best het nieuwe jaar in.

27 likes

Fijne dag allemaal :sunglasses:

12 likes

18 likes

22 likes

Wat een :sunny: burst!!! Echter, ook wat stofjes te zien :face_with_raised_eyebrow: gelukkig geen krassen…

18 likes

Fossielen zoeken op het strand…

12 likes

Heerlijk zonnetje!

34 likes

29 likes

Veel horloge voor weinig geld. Loopt 1-2 sec per dag in de plus. Erg netjes imho.

19 likes

:heart_eyes:

1 like

Brunmontagne @Brunmontagne vandaag en dan meteen de meest chique versie van dat prachtige nieuwe horlogemerk uit Nederland! :sunglasses::+1:

Heb je er nog geen een? :scream: :thinking: Ga er dan nu een halen, voordat je achter het net vist… :ok_hand::wink:

Fijne dag nog gewenst!:+1:

20 likes

Yep, een 36mm staat niet best op mijn 20cm pols :+1:

De cocktail is 34mm

20 likes

Tommie’s HF shopping presenteert .

Als je deze eenmaal gedragen hebt dan weet je pas echt hoe geniaal dit design en materiaal is.
Ik heb nooit eerder zo een pure toolwatch om de pols gehad . Gewoonweg doen, losgaan met het horloge om de pols maakt geen knars uit. Je voelt dat hij ervoor ontworpen is.
Draagt geweldig en de afleesbaarheid is uniek, in 1 oogopslag weet je gewoonweg hoe laat het is.

Bijkomend voordeel, hij blijft altijd in super mooie staat. Ontwerp en materiaal keuze zijn goed doordacht .

Heerlijk gevalletje toolwatch.

Tingelingeling, reclame ronde is weer voorbij…
Asjemenou .

3 likes

11 likes

Een middagzon wissel.

25 likes