Mooi horloge en een prachtige foto!
Mijn hoofd kan geen horloge verdragen op dit moment…
Iedereen de beste wensen👍
ik ga weer op bed liggen, man man man
Dankjewel Kasper!
Zeker. Het is welhaast het meest spartaanse (nieuwe) horloge wat ik in de categorie ‘stalen sporthorloges’ heb gehad. Het hesalite ‘glaasje’, het ontbreken van een datum en het gedoe om hem iedere ochtend even aan te slingeren (handopwinder). Allemaal ‘simpel’ en ik vind het bepaald niet tegenvallen. Inmiddels ben ik ook aardig aan de losse armband gewend, doordat de Speedy best wel lekker op de pols ligt en niet zwaar is. Kortom, ik ben er (ook) ontzettend blij mee!
Echt service of iets stuk?
Liep 20 sec te snel en daar stoorde ik me aan. Zat nog in garantie en swatch wilde m wel innemen. Volgens swatch heb ik 'm over 10 dagen weer.
Herken de punten die je noemt. Zeker onderdeel van de charme! Draag de speedy zelf liefste op leer ivm comfort maar las dat jij voorkeur voor staal hebt. Uiteindelijk het mooiste op staal idd
Dat snap ik. Zit zelf op +2/dag, prima tevreden mee.
Het wordt saai. De GS nog steeds. Het is wel één van de twee horloges die ik heb die altijd de facto te tijd aangeven.
Hé, daar ontdek ik een nadeel aan grab and go quartz. Je checkt de datum nooit.
Deze pillen kreeg ik van mijn slijter; schijnen perfect te helpen… Sterkte Jacob en de beste wensen uiteraard!
Kwestie van kroon uitrekken naar positie 1 en een klein stukje draaien? Niet zo moeilijk toch? Zou geen nadeel moeten zijn.
Jij ook Harry! Thanx voor de tip voor nu doe ik het wel met een Ibuprofen en Paracetamol cocktailtje…
Ouderwetse werk; altijd goed! Straks een lekkere uitsmijter. En dan vanmiddag gewoon een biertje nemen; dan gaat het ineens een stuk beter.
Ik heb zelden katers, maar als ik Champagne drink weet ik het van tevoren… Daar krijg ik altijd koppijn van; ook als het een echt goede kwaliteitsfles is. Vannacht hebben wij een goede Prosecco gedronken… heerlijk- en de pillen zijn in het doosje gebleven!