Wat dragen we vandaag deel XIX

24 likes

Seiko Solar Tuna in grey…

12 likes

Schaamteloze crosspost van Niglo :grimacing:, maar ik waag het toch…omdat ik zo enthousiast over dit horloge ben… :blush:

Mijn eerste post in deze rubriek in het nieuwe jaar. :slightly_smiling_face:

Allereerst aan iedereen hier alle goeds en een heel fijn jaar toegewenst ! Maak er iets moois van! :blush::+1:

Mijn eerste post moest een enigszins bijzonder horloge worden, vond ik. Nou… ik heb er eentje die voldoet. Mijn NA in de vintage kist, al een paar weken in huis, met dank aan forumlid Laurens @Big_Cheese die zo vriendelijk was om dit mooie horloge aan mij over te doen! :ok_hand:

Jaquet Droz uit +/- 1960 met 17 steens (handopgewonden) Landeron 189 werkje erin. Ik ben er helemaal dol mee! Het bandje is te kort voor mijn pols, dus ik ga op zoek naar een heel mooi plat xl reptiel bandje om eraan te zetten.

Nogmaals iedereen een fantastisch jaar gewenst en voor nu natuurlijk een mooie eerste week! :blush:

37 likes

Ziet er echt heel goed uit! :ok_hand:

1 like

Dankje Ruben! :slightly_smiling_face:

1 like

31 likes

21 likes

Nog steeds helemaal in mijn nopjes met de Omega PO !

27 likes

30 likes

20 likes

Nog eentje dan :joy:

16 likes

10 likes

Heb je nu ook het meistersinger logo als tatoeage? :wink:

1 like

Normaal niet zo’n fan van leer op een duiker maar dit ziet er best leuk uit al zeg ik het zelf :smile:

18 likes

2e generatie Traska Freediver binnen :ok_hand:

28 likes

Dat snap ik wel Harry. Wat een mooie klassieker en ziet er ook nog lekker fris uit. Ook voor jou hoop ik op een fantastisch 2020! Dit is alvast een goeie start. :wink:

Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Gewoon geweldig :heart_eyes:

22 likes

Quartz chrono vandaag😜

11 likes

Goedemiddag HF-ers,

“Beschadigde” bezel… :wink:

Lume shot! :grinning:

12 likes

Hij is er…! :smiley:

Nummer 0003/1000 (!), precies een jaar oud. Een echt hele mooie re-issue. Net even schoongemaakt, plexiglaasje gepoetst (was allemaal nog keurig voor een 1 jaar oud horloge), ander bandje er aan. Full set, kan niet mooier. Ze hebben zelfs de bezel “non-ratcheting” gemaakt, de fout die ze bij een eerdere heruitgave maakten is hier dus gecorrigeerd. Kroontje op de 4 vergrendelt de bezel. Datumschijf ook correct rood, en precies het goede font. :+1:

Wordt even opletten met aflezen in het begin. :grin:

Heb onlangs het hacking-pinnetje van een originele (bizar kwetsbaar systeem is dat) in orde gemaakt voor David @D.F40; vers glaasje, afgeregeld en een dagje gedragen - vond 'm echt heel leuk. Toen Toni @Fossati deze near-mint re-issue aanbood, moest ik 'm gewoon hebben.

De originele had wel nog een loupje aan de onderkant (take notice, Rolex) van het glas. Maar dat vergeef ik ze hier maar. :wink:

26 likes