Vandaag de Vostok Classica om.
Hartslag een beetje hoog…
Dankjewel Harry!
Diameter bij mij is 40, lug-aanzet 22. Origineel is volgens mij precies hetzelfde.
Die urenwijzer die bij mij ook de andere kant op wijst - simpel natuurlijk. Ook op die manier kun je zien hoe laat het is. Alleen 12 uur eerder.
Mooie Glashutte-cijfers!
De eerste airmannen (goed meervoud? ) waren 36mm
Kan goed. Maar die van David was zeker ook 40.
Is dat een vintage versie? Zelf ken ik die alleen in 36mm namelijk
O beslist. Met een ETA nog zonder kogellagers, volgens mij. Heb voor hem vooral de hacking-pin, messing stift-bus die daarmee samenhangt, nieuw glas, her-lakken van de bezel en het afregelen gedaan.
Nee Peter, 36mm met een lug widt van 20mm
Door de forse pootjes dragen ze een stuk groter wel dan 36.
Owww! Dan droeg-ie groot.
Echt leuke horloges van Traska ,heb er al vaker naar gekeken .
Is die krasbestendigheid echt zo goed ?
Dat verklaart het, dan heb jij waarschijnlijk nu een 40mm re-issue. Die hebben ze na de no 1 re-issue uitgebracht. De No 1 is 36mm en ligt qua formaat het dichtst bij de eerste Airman.
De mijne is overigens 42mm maar weer geen re-issue eerder een hommage aan het oermodel uit 1953
Ja, ik ben ook dol op popcorn.
Die Glycine…
En leuke film… vond ik.
Weet ik. Overigens kwam ik er net achter dat ik hem een uur te vroeg had gezet. De film begon om kwart voor 3… Dus ik moet toch nog oefenen met de afleesbaarheid.
Know the feeling. Lijkt me helemaal verneukeratief met een echte 24H dial… hoewel dit mogelijk nog soms verwarrender kan werken…
Die airman blijft me trekken. Denk dat ik nog een 36mm ‘purist’ wil hebben een keertje. Die Airmannen zijn ideale horloges, best waterdicht, GMT, heritage, relatief betaalbaar en mooi