Wat dragen we vandaag deel XVII

Bulova CurvšŸ‘Œ

13 likes

Knapste breitling vind ik persoonlijk!

1 like

14 likes

Knappe klok!

1 like

Knap🤩

1 like

Dank

Junghans Mega 1000: nieuwe bruine lederen band; de zwarte rubberband was gaar en stug geworden. Band zit vast met vier pushpins, twee aan elke kant en dat is best wel een gepruts om die er goed op te krijgen.

15 likes

Thanks, maar wat vind je van het horloge?

4 likes

Ik had het over het horloge :smirk:

1 like

Dank je! :blush: Hij is inderdaad gewoon tof. Voor zover bekend is alles origineel aan dit exemplaar. Ook de band was origineel, maar helaas te kort voor mijn olifantenpols, dus ik heb er een aftermarket band van Seiko op gezet, maar wel een die goed past en dezelfde schakel heeft. Het horloge loopt binnen de minuut per 24 uur nauwkeurig en dat is mooi voor een klokje van 45 jaar oud wat denkelijk al heel lang geen service meer heeft gehad. :wink::ok_hand:

2 likes

25 likes

vanmiddag naar de bios.
Dus TV- case logische keus!:ok_hand:

23 likes

16 likes

1983 model in volledig staal, 35 jarig editie, ook het jaar dat de eerste mobieltjes aan de consument werden uitgedeeld, dat je het maar weet!!! Fijne Zondag :grinning:

17 likes

Fijne zondag

32 likes

Op zondag is de tijd wat minder belangrijk… geniet van de herfst :blush:

21 likes

17 likes

Zo’n gele Pogue staat bij mij ook nog op de shortlist. Ik begrijp echter dat het nogal lastig is om n origineel exemplaar te vinden. In ieder geval cool dat je gelukt is :smile:

1 like

29 likes

Zenith op een Bulang :frog:

35 likes