Wat dragen we vandaag deel XVII

Ik denk voor dit forum niet zo bijzonder, maar ach zolang ik er blij mee ben he :yum:

19 likes

:+1:t4:, mijn likes zijn op, komt waarschijnlijk door deze regenachtige zondag, ik zit teveel naar mā€™n iPad te kijken!

2 likes

Deze de hele dag om oeff, even afdoen linkerarm moet uitrusten :stuck_out_tongue_winking_eye:
Veel Netflix, hele dag regen in Zuid-Limburg :cloud_with_rain:ļø

11 likes

Ik zou deze eens op een zwarte band proberen, volgens mij komt ie nog beter tot zā€™n recht dan.

13 likes
New photo by Arend van E
9 likes

Voelt altijd geweldig om met deze op weg te zijnā€¦

24 likes

Mijn daily watch!

Waardeer de veelzijdigheid

20 likes

:+1: thanks :blush:

10 likes

Mooi horloge.
Maar is al een tijdje geleden dat je hiermee op weg was denk ik?

19 likes

Stond nog niet goed :slight_smile:

Zo mooi!:ok_hand: En ik heb een zwak voor dat merk, omdat ik (100 jaar geleden :grimacing:) als tiener daar altijd naartoe ging (Kalverstraat, Amsterdam) om kwijlend naar de aanwezige Rolex modellen te kijkenā€¦ :blush:

1 like

11 likes

Ik mag graag een kiekje van dat horloge uploaden :+1::grin:

1 like

Nog iemand problemen met het fatsoenlijk uploaden van fotoā€™s vanaf de iPhone? :thinking:

12 likes

Dat begrijp ik heel goed, want het is gewoon een prachtig horloge om te hebben. Daarnaast voor mij een emotionele verwijzing naar een belangrijke periode van mijn leven. Gaaf zo, op zondagmiddag! :ok_hand::slightly_smiling_face: Ik denk dat ik een lekkere Pastis ga inschenkenā€¦ Fijne zondag nog! :wink:

Bijzonderā€¦ Ik zet mijn horloges altijd goed voordat ik hem om doeā€¦

Leuk man, dank je wel! :+1:

1 like