Wat dragen we vandaag deel XVII

What?

1 like

Haha… leuk!! Mooie verwijzing ook. Idd… dat ā€˜escalated’ Very quickly. Ben er zelf ook nog een beetje onderste boven van. Een van mijn favoriete karakters… weg. :sob:

1 like

Prachtig! Waarom zoveel haat om 1 foto? Gaan de haren overeind bij alle huisvadertjes hier als ze doorhebben dat ze niet de alfamale zijn op het forum?

4 likes

Mhoii

10 likes

5 likes

Mogge

Fijne dag allemaal.

15 likes

Edit: Met kleur.

12 likes

19 likes

Een 75 jarige oude caliber 70 van IWC. Zichtbaar geleefd in de tijd.

18 likes

Ik voel me met regelmaat Alfa en Omega male Seamaster Omega Male that is.
Je moet, als je een mannetje bent en je zo neer zet met zo een opmerking (zoals diegene mag doen hoor), ook mannetje zijn als er kritiek geleverd wordt.

Dat is wat echte Alfa mannetjes doen nl. Die gaan de discussie aan.

Ik denk dat voor een hoop mensen geldt: denk 1x na voor je spreekt en denk 2x keer na voor je iets opschrijft. :facepunch:t2::+1:t2::metal:t2::wink: fijne dag allemaal.

1 like

Vanzelfsprekend, 95% hier zit volslagen onder de plak. De meesten hier moeten goedkeuring vragen voor elke aankoop en wandelen op zondag gedwee achter moeder de vrouw aan door de Ikea of over de woonboulevard nadat ze de kinderen naar streetdance, hockey of voetbal hebben gebracht. Een traan wegpinkend bij het zien van hun al een jaar niet meer bereden mountainbike.

1 like

Niks mis mee, putjesscheppers moeten er ook zijn, maar laat mij lekker hosselen zonder m’n armbandjes af te kraken

1 like

Gaat dit nog over een fiets?

1 like

Uiteraard. Verder wordt er in onderhavige situaties al jaren niks meer bereden. :joy:

1 like

17 likes

Je vergeet de lease A4 waar ze ze ondertussen de asociale beer mee uithangen in de file, omdat die genetische drang om je alfa te moeten gedragen toch ergens naar buiten moet komen. Avant natuurlijk, want de hond moet ook mee. Nog een manier om je dominantie te kunnen uiten.

5 likes

C-shape vandaag. Gr. Roel

25 likes

Vandaag weer om niet verwacht zo blij te worden van het hier minder gewaardeerde merk.

9 likes

Haha zo is dat…Daffie is weer compleet. :sunglasses:

1 like

15 likes